מודה ועוזב: יועצו של נתניהו מתנצל - "הייתי צריך להקפיד יותר"

אחרי שנצפה בסביבת בלפור כשהוא מפר את הבידוד, טופז לוק, יועצו של נתניהו חטף ביקורת מכל עבר וכעת הוא מתנצל: "אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה ובכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/20 20:45 ג בתשרי התשפא

מודה ועוזב: יועצו של נתניהו מתנצל - "הייתי צריך להקפיד יותר"
טופז לוק ונתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שנצפה מפר את הנחיות הבידוד, יועצו של נתניהו, טופז לוק מודה בטעות בשיחה עם מקורביו ואומר: "ההנחיות שקיבלתי השתנו מספר פעמים אבל עם זאת הייתי צריך להקפיד יותר. אני מתנצל שהפכו אותי לכלי ניגוח בראש הממשלה ובכל מקרה אשלם מיוזמתי את הקנס".

ההתנצלות הגיעה אחרי שלוק ויועץ נוסף של נתניהו, עופר גולן, נצפו אתמול מצלמים סביב ההפגנה בבלפור. לוק וגולן ששהו עם המשלחת בוושינגטון, נדרשו בבידוד עד היום אך יצאו מוקדם מההנחיה שקיבלו. הביקורות סביב ההפרה לא אחרו לבוא, כשהערב אמרה ראש מערך בריאות הציבור ד"ר דרון אלרואי כי הגישה תלונה למשטרה על הפרת הבידוד שלהם. 

מוקדם יותר, התייחס ראש הממשלה לעניין ואמר: "כולם צריכים ללמוד את ההנחיות, להקפיד עליהם ולאכוף אותם בצורה שויונית. רואים את זה בהנחיות על אכיפת ההפגנות. עכשיו פתאום כולם מתעוררים מול אדם אחד, כל מי שהפר בידוד צריך לשלם קנס אבל אסור שתהיה אכיפה בררנית, יהודים ערבים ושמאל ימין".