רן דנקר מתפוצץ על נעם ואבי מעוז: "אנשים שבאים מהחושך"

הזמר והיוצר יוצא במתקפה נגד יו"ר נעם שבמסגרת ההסכם הקואליציוני צפוי לקבל סמכויות במשרד החינוך: "רק דרך אחת הופכת אותנו לחברה אפורה עדרית כנועה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 13:48 ז בכסלו התשפג

רן דנקר מתפוצץ על נעם ואבי מעוז: "אנשים שבאים מהחושך"
רן דנקר, צילום: אור דנון

הזמר והיוצר, רן דנקר לא פוחד להביע את עמדותיו הפוליטיות בצורה גלויה. הוא זכור כאחד האמנים שהפגינו בבלפור ואף קרא לנתניהו בפוסט שכתב ברשתות החברתיות: 'אתה אפס'. בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, יצא הזמר נגד יו"ר נעם, חבר הכנסת אבי מעוז, שבמסגרת ההסכם הקואליציוני עם הליכוד, צפוי להתמנות כאחראי על היחידה לתכניות חיצוניות במשרד החינוך.

רק דרך אחת הופכת אותנו לחברה אפורה עדרית כנועה

"אני מחנך את הילדות שלי לחופש מחשבתי לחופש בתודעה לחופש בחירה להכרת ואהבת השונה והאחר לקבלת ריבוי האמונות היפה שיש לנו בחברה החופש לבחור כל יום מי אתה ומה אתה ואיך אתה רוצה לחיות את חייך. החופש ללמוד דברים חדשים לחקור עולמות. איזה כיף שיש אפשרות למשפחות מכל מיני סוגים איזה אושר ועושר יש במגוון המגדרים והנטיות איזה אדיר זה שהאדם לצידי שונה ממני ויש לי את האפשרות לפתוח את הראש ולא להישאר מקובע", כתב הזמר.

אבי מעוז

אבי מעוז צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "החופש הוא חוסן, צמצום כפיה מכל סוג שהיא ומחשבה שיש רק דרך אחת הופכת אותנו לחברה אפורה עדרית כנועה ומסכנות משיחית ובטוח נאנדרטלית חברה שמובילה לקרעים בתוך עצמה חברה שעלולה בהכוונתם של פוליטיקאים צינים לגרום לשריפה פילוג והרס. ואז כל אויב מבחוץ באמת יגמור אותנו בנשיפה כי כבר נהיה גמורים מבפנים".

אנחנו רוצים לחנך את הילדים שלנו בצורה מכבדת ומכילה

"אנחנו באמת רוצים לגזול מהשכן שלנו מהבת דודה שלנו מהילדה שלנו את הזכות להיות מי שהיא/הוא? אנחנו רוצים לסתום את הפה לכל מי שנראה לנו קצת אחרת? מי נהיה? איזה בני אדם ? כאלה ששורפים מכים תולים מי שלא הולך בדרך שלנו? אנחנו רוצים לחנך את הילדים שלנו בצורה מכבדת מכילה וכזאת שמאפשרת את האפשרות לילדים שלנו לבחור", טען הזמר.

בסיום כתב דנקר כי "האנשים שעומדים לקחת את המושכות של משרד החינוך הם אנשים שבאים מהחושך ואני מקווה שהיופי של הילדים שלנו יאיר כל כך חזק שהם ייכנעו לדרך של שלום וקירוב ולא של הרחקה הפרדה גזענות ומעשים אחרים שימנעו מהילדים שלנו לקבל תמונה מלאה של המציאות ובמקרים גרועים יותר לאלימות והשפלה ההיסטוריה מראה שוב ושוב, אי אפשר ללכת נגד הטבע והטבע מרובה צבעים. אז קחו את החופש לידיים. עבורנו עבור הילדים שלנו ועבור כל מי שמאמין בעולם של אפשרות אחרת".