מאיה ורטהיימר סוגרת מעגל כואב במיוחד: "הלב שנשאר שבור לרסיסים"

כוכבת שבאבניקים ומנחת התכנית אהבה חדשה מאיה ורטהיימר שיתפה בכאב את העוקבים בשנה הדרמטית שחוותה אחרי פטירת אביה. אך שמרה על מסר מעודד לקראת הבאות "תבכו ותיפלו ותרימו את עצמכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/22 17:59 ו בכסלו התשפג

מאיה ורטהיימר סוגרת מעגל כואב במיוחד: "הלב שנשאר שבור לרסיסים"
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

לפני כשבעה חודשים איבדה הדוגמנית והשחקנית מאיה ורטהיימר את אביה, איש העסקים והיזם איתן  ורטהיימר לאחר מאבק במחלת הסרטן. במהלך מחלתו של אביה, הרבתה ורטהיימר לשתף את עוקביה בתחושות הקשות שמלוות אותה, וכך גם לאחר שנפטר. היום מסכמת ורטהיימר שנה מאז החלה ההתדרדרות במצבו של אביה.  

ורטהיימר: "הלב שנשאר שבור לרסיסים והחיים כאילו ממשיכים אבל הם גם לא"

בפוסט שפרסמה באינסטגרם כתבה על הדרמה שהתחוללה בחיה לפני כשנה עת חלה התדרדרות במצבו של אביה, ואיך נאלצה לג'נגל בין הצילומים לסדרה 'אהבה חדשה' לבין השהות ליד אביה. "בדיוק לפני שנה התחוללה הדרמה הכי מורכבת בחיי. אסיה ואני בארץ לבד כי אסף התחיל את התפקיד בניורק ואני מצלמת את 'אהבה חדשה' והמצב של אבא בהדרדרות ואני במלחמה מול הזמן להיות כמה שיותר יחד וליצור רגעים משפחתיים שישארו בלבי לנצח. והוא בלב שלי, הלב שנשאר שבור לרסיסים והחיים כאילו ממשיכים אבל הם גם לא." 

איתן ורטהיימר ז"ל

איתן ורטהיימר ז"ל צילום: Uri Lenz/FLASh90

"הפעם אני לבד אבי איננו"

ורטהיימר שיתפה איך היא מרגישה אחרי השנה הזאת "שנה אחרי אני שוב מצלמת פה בארץ, הפעם אני לבד אבי איננו. אסיה ואסף בניו יורק והקול של אבא שאומר לי שהחיים חולפים מהר ושאני לא אתן להם לעבור בלי להגשים את החלומות שלנו מהדהד בראשי."  

"לבכות זה בסדר וזה בריא וזה סימן לזכות גדולה שנפלה בחלקי לאהוב"

כוכבת שבאבניקים מספרת שגם הבחירה בלהישאר במיטה ולכאוב זה בסדר ובריא, "אומרים ״לב שבור הוא לב שלם״ כי דווקא מהכאב אנחנו גדלים ואנחנו למדים כמו שלא ידענו שאפשר. למדתי שאהבה היא שם הסיפור. שכמה שבא לי להישאר במיטה ולבכות זה בסדר וזה בריא וזה סימן לזכות גדולה שנפלה בחלקי לאהוב."

מאיה ורטהיימר סופדת לאביה

מאיה ורטהיימר סופדת לאביה צילום: Flash90

לסיום כתבה ורטהיימר "החיים מורכבים מהכל וזה חלק מהקסם שלהם. תבכו ותפלו ותרימו את עצמכם. אתם גדלים והחיים קצרים מדי כדי שתפספסו אותם. כך הוא אמר לי והנה אני פה אומרת גם לכם"