מאיה ורטהיימר אוהבת ועוקצת: "הכי מבריק ומצחיק שאני מכירה אחרי אודי כגן"

אושיית הרשת בירכה את בעלה, קונסול ישראל בניו יורק, לרגל יום ההולדת שלו והתרגשה: "שהצחוק שלנו שנשמע כמו משהו בין נסיכה מהאגדות לחזיר יבלות לא יפסק; אתה בדרך לכבוש את העולם ואני זכיתי שהתאפשר לי להיות לצידך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 20:01 ד באלול התשפב

מאיה ורטהיימר אוהבת ועוקצת: "הכי מבריק ומצחיק שאני מכירה אחרי אודי כגן"
אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

השחקנית והדוגמנית מאיה ורטהיימר מתחזקת עמוד אינסטגרם פופולארי במיוחד, והיום (ד') היא הקדישה פוסט מיוחד לבעלה, אסף זמיר, לרגל יום הולדתו. ורטהיימר הנרגשת פתחה: "אמרתי לך היום בחמש בבוקר מצייצת מהתרגשות 'היום נולד האיש שהפך את העולם שלי למקום יותר טוב' מחבקת אותך ואתה מסנן חצי צחוק חצי כזה 'מאמי חמש בבוקר'".

"אנחנו כשל של סינכרון אנרגיה"

היא הוסיפה בהומור: "ייבוש לפרצוף. אבל בואו לא ציפתי ליותר, אנחנו כשל של סינכרון אנרגיה מאז ומתמיד. אנחנו הפכים משלימים שככל שעובר הזמן אני לא יודעת מי זה מי כי אנחנו הופכים להיות דומים במלא דברים".

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר. מאוהבת | צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

כזכור, אסף זמיר משמש בימים אלה כקונסול ישראל בניו יורק, ובעבר כיהן כחבר הכנסת מטעם מפלגת חוסן לישראל בסיעת כחול לבן וכשר התיירות. מאיה התרגשה וסיפרה על החיים לצידו: "אני רואה אותך, ברגעים הכי מורכבים ויפים של החיים, אתה חזק וחכם, טוב לב, מבין ומחייך אליי, האיש הכי מבריק ומצחיק שאני מכירה אחרי אודי כגן. ואי אפשר בלי איזה  מילה על איזה אבא אתה לאסיושי. לא הייתי מתפשרת על פחות ממושלם".

"הלוואי ולא תפסיק לכבוש עוד הרים כי כבשת אותי"

היא סיימה: "אסף, אני מאוהבת בך אז לא פלא שלפעמים אני באמת רוצה קצת להיות דומה לך. איתך אני הופכת לאדם טוב יותר אבל האמת שזה פשוט הקטע שלך. אתה הופך אותי ואת עולמי לעולם טוב יותר. שתהיה בריא לי פיזית ונפשית, שתהיה מאושר כזה מבפנים, שתגשים את חלומותיך, שהצחוק שלנו שנשמע כמו משהו בין נסיכה מהאגדות לחזיר יבלות לא יפסק. שהלוואי ולא תפסיק לכבוש עוד הרים כי כבשת אותי, אתה בדרך לכבוש את העולם ואני זכיתי שהתאפשר לי להיות לצידך".