אשתו של גיא הוכמן: "הסרטונים שלו מראים מציאות לגמרי אחרת"

בעקבות החלטתו של הקומיקאי לחזור לארץ מקטאר, אביה הוכמן טוענת כי למרות הסרטונים שלו עם אוהדים ממדינות ערב, הוא לא עבר את הגבול: "אפשר להגיד עליו הכל, הוא אבא הכי אחראי בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/22 19:18 ד בכסלו התשפג

אשתו של גיא הוכמן: "הסרטונים שלו מראים מציאות לגמרי אחרת"
הוכמן עם אוהדי איראן, צילום: צילום מסך

הבדרן ואושיית הרשת גיא הוכמן מרבה לתעד את עצמו בהפגנות, הופעות, משחקי כדורגל וכנסים פוליטיים שונים, תוך שהוא מראיין את המשתתפים ומוציא מהם אמרות שפר בדרכו הייחודית. הוכמן, שלא חשש מלהיכנס לגוב האריות ביציע בית"ר ירושלים, בחר לשים נפשו בכפו ולהגיע למונדיאל בדוחה שבקטאר. בעקבות הסרטון שלו במדים שהופץ ברשת על ידי עיתונאית ערביה, החליט הוכמן לחזור לישראל.

בראיון לחדשות 12, סיפרה אביה הוכמן, אשתו של גיא, מתי איתותי האזהרה החלו. "כשהתקשורת הזרה נכנסת לעניינים, כשאני רואה חשבונות אינסטגרם עם מאות אלפי עוקבים, מתחילים להפיץ את הסרטונים של גיא ואת העשייה שלו, שם אני מבינה שזה הולך רחוק, מפיצים שקרים זה נהיה כדור שלג שלנו אין שליטה עליו ושם זה מתחיל להיות מפחיד", אמרה אביה.

הוא לא טס לסוריה, הוא טס למדינה שיש את הזכות המלאה להיות בה במונדיאל

עוד הוסיפה ואמרה כי "גיא לא נסע לסוריה ונופף בדגל ישראל, הוא טס למדינה שיש לנו את הזכות המלאה להיות בה בתקופת המונדיאל. והוא לא מתבייש במי שהוא. בתור בן אדם יהודי וישראלי, אנחנו כאן להישאר, היינו שם במקום שאנחנו מתביישים וחוששים והוא לא עושה את זה".

אביה נשאלה האם הוא הגזים יותר מדי והיא ענתה תשובה נחרצת. "לא מסכימה. הסרטון שגיא שעושה שלום עם האיראנים מראה מציאות לגמרי אחרת, ומראה אהבה שאנחנו מקבלים. אפשר להגיד עליו הכל, הוא אבא הכי אחראי בעולם ולא היה לי ספק שהדבר שהכי חשוב לו זה לחזור לזרועות של רום. ברגע שבאמת ראינו שמשהו מתחיל לצאת משליטה, גיא לקח את עצמו והחזיר את עצמו לארץ", אמרה אשתו של הקומיקאי.