גיא הוכמן VS עיתונאי הארץ: "העיתונות שלך היא כלום ושום דבר"

כוכב הרשת והקומיקאי המצליח שמרבה לתעד את עצמו במקומות רבים בארץ ובעולם הגיע למונדיאל בקטאר ותיעד גם משם| חיים לוינסון לא התחבר לעבודה של הקומיקאי והתקוטט איתו בטוויטר ובשידור חי: "זה לא בדיוק מפאר את מעמדה של ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 17:21 ג בכסלו התשפג

גיא הוכמן VS עיתונאי הארץ: "העיתונות שלך היא כלום ושום דבר"
צילום: צילום מסך

הקומיקאי וכוכב הרשת גיא הוכמן נמצא בימים אלה במונדיאל בקטאר ומשם הוא מעלה צילומי וידאו רבים בהם נראים אזרחי מדינות ערב כשהם מתבטאים נגד מדינת ישראל. הוכמן דיבר היום (א') עם אראל סג"ל וחיים לוינסון ב־103FM, והתייחס לריב הארוך של לוינסון ושלו ברשת החברתית טוויטר.

גיא הוכמן עושה שלום עם האיראנים:

אחד מהציוצים של לוינסון נגד הוכמן:

"אני בחלקת האלוהים הקטנה שלי מנסה להעביר פה איזשהו מסר"

"האיש הכי מצחיק בארץ", הציג לוינסון את הוכמן, שהשיב: "חיים פחות מתחבר להומור וטוען שאני לא קומיקאי, למרות שהיו לי 60 הופעות בחודשיים האחרונים. יכול להיות שאני אינסטלטור ומזה אני מרוויח. הוא לא כל כך אוהב את מה שאני עושה וזה בסדר. לא רוצה להרים לעצמי, יש פה בקטאר מלחמת הסברה. יש פה תהליך נורמליזציה ענק, ובלי צחוקים אני בחלקת האלוהים הקטנה שלי מנסה להעביר פה איזשהו מסר".

לוינסון השיב להוכמן והשיב לסוג הבדיחות שלו: "דווקא בגלל מה שאתה אומר, שצריך להרים את הראש הישראלי ושצריך להציג את הפנים היפות של ישראל, למה אתה בא למישהו מסודאן ואומר לו ש'אני זוכר שניקית לי את הבית', אני חושב שזה הפרצוף המכוער של הישראלי הקטן והגזען. זה לא בדיוק מפאר את מעמדה של ישראל. אני חושב שזאת בדיחה לא מצחיקה".

"אני טרול שעושה מזה כסף, העיתונות שלך היא כלום ושום דבר"

הוכמן השיב: "כש'ארץ נהדרת' עושים את סטפן וכולם צוחקים - זה בסדר, נכון? אבל כשהוכמן עושה פה בדיחה אז לא. הקטע שלי הוא נטו להצחיק, גם אם לפעמים יש בדיחות כאלו - בסופו של דבר אתה לא תסתכל על האמת, כי אתה לא מתחבר להומור וזה בסדר. אני לא רוצה שתבוא להופעה שלי. אתה יודע מה ההבדל בינינו?". לאחר כמה מילים של סג"ל, עקץ הוכמן: "יודע מה ההבדל בינינו? אני טרול שעושה מזה כסף, העיתונות שלך היא כלום ושום דבר".

סג"ל: "נו, אל תריבו".

המגיש האורח השיב אש, והגיב לאמירותיו של הוכמן: "צריך לכתוב על זה פעם מאמר, דמותו של הקומיקאי הרגיש. אתה יכול לצחוק על כולם, אבל אם מישהו אמר לגיא הוכמן שהבדיחה שלו לא מצחיקה - פתאום אתה טרול, אתה לא מתפרנס".

"אני מוציא אמת"

סג"ל ביקש להרגיע את הרוחות, והתנצל בפני הוכמן: "זה לא פייר, הוא נמצא בחוץ לארץ, אני הבאתי אותו. הוא אורח שלנו. אני הזמנתי אותו כדי לדבר על מה שקורה בקטאר ואתה מנסה לסגור איתו חשבון, זה לא יפה ולא הגון. אתה מחפש לריב איתו".

לוינסון ניסה להסביר: "אני לא, אני מחפש להבין איך ההומור מקדם את הדמות של ישראל בעולם, שזה מה שהוא אמר שהוא עושה", הסביר לוינסון.

הוכמן סיכם: "ברגע שאתם העיתונאים באים עם המיקרופון שלכם, אף אחד לא רוצה לדבר איתכם. כשאני בא אליהם בצורה בלתי אמצעית, אני מוציא אמת. הערב תצפו בסרטון שלי ותראו שיש בסיס לדו קיום".