המחווה של גוגל לשחקנית הישראלית המנוחה

מידי יום בוחרים בגוגל לציין בלוגו החברה אירוע או אדם הקשור לאותו יום. בלוגו של החברה בישראל וצרפת מונצחת השחקנית הישראלית המנוחה רונית אלקבץ: "מזל טוב רונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/11/22 11:29 ג בכסלו התשפג

המחווה של גוגל לשחקנית הישראלית המנוחה
רונית אלקבץ, צילום: Flash90

גוגל מציינת את רונית אלקבץ: כמידי יום גוגל מציינת בלוגו שלה (דודל) אדם או מאורע אחר הקשור באותו יום. היום (א') מצויינת על הלוגו בישראל ובצרפת השחקנית הישראלית המנוחה רונית אלקבץ. בהסבר כותבת גוגל כי הדודל של היום חוגג את מה שהיה יכול להיות יום הולדתה ה-58 של רונית אלקבץ. הלוגו אויר על ידי האמנית האורחת הישראלית מאיה שלייפר.

רוניל אלקבץ בלוגו גוגל

רוניל אלקבץ בלוגו גוגל צילום: צילום מסך

"נחשבת לאייקון ברחבי ישראל וצרפת"

אלקבץ מוגדרת בהודעת גוגל כ-"אחת השחקניות המוערכות בתקופתה, הכוכבת המזרחית נחשבת לאייקון ברחבי ישראל וצרפת על עבודתה משני צידי המצלמה". אלקבץ נולדה ביום זה בבאר שבע, ישראל, בשנת 1964. היא גדלה דוברת עברית, ערבית וצרפתית בזכות שורשיה המרוקאים. עם מראה טוב נוקב וגזרה מעבר לשנים שלה, אלקבץ בת ה-17 החלה את דרכה כדוגמנית אופנה בתל אביב.

מועמדת ל-13 פרסי אופיר

אלקבץ הייתה מועמדת לשלושה עשר פרסי אופיר במהלך הקריירה שלה. היא גם זכתה בפרס לגיון הכבוד הצרפתי על עבודתה. אלקבץ הותירה אחריה מורשת פורצת דרך של נשים מובילות בתחום המשחק והבימוי, אלקבץ כבשה תפקידים מורכבים וצורות אמנות מרובות תוך כדי היותה אחת השחקניות הפופולאריות בקולנוע הישראלי. גוגל סיימה את דברי ההסבר במילים: "יום הולדת שמח רוניץ אלקבץ".