השדכנית ניקול ראידמן מתרגשת: "כנראה שעשיתי משהו טוב"

הידוענית שיתפה את מיליון העוקבים ברשת החברתית כי בכוונה להחזיר את פינת הדייטים, לאחר שהצליחה לגרום לשני זוגות להכיר ואחד מהם אפילו התחתן: "איזה כיף, נחזיר את פינת המעשים הטובים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/22 20:48 כח בחשון התשפג

ניקול ראידמן מתרגשת: "כנראה שעשיתי משהו טוב"
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

אשת העסקים והידוענית ניקול ראידמן נעלמה לאחרונה מהרשתות החברתיות, ובסדרת סטוריז חדשים החליטה לשתף עם מיליון העוקבים את החזרה לאור הזרקורים. "התגעגעתי מאוד, לא דיברתי אתכם הרבה מאד זמן, כי לא היה את הזמן, לפעמים יש תקופות בחיים שיש לדברים אחרים סדר עדיפויות". עוד הוסיפה בקשה מהגולשים לעדכן בתוכן שהיו רוצים לראות, "מה מעניין אתכם". 

העוקבים מיהרו לשתף פעולה, וביקשו שתחזיר את פינת הדייטים. "מאז הפינה בקורונה יצאו שני זוגות, ואחד מהם כבר התחתן. כנראה שעשיתי משהו טוב, כנראה שזה עובד", התרגשה ראידמן, "אז אם אתם חושבים שאתם זקוקים לעזרתי בלמצוא את האחד, קדימה, תכתבו לי ואני אתחיל להעלות את פינת הדייטים בחזרה. איזה כיף, נחזיר את פינת המעשים הטובים". 

"זה שומר על הבית. אנחנו מאמינים בני מאמינים"

רק בקיץ שעבר שיתפה ראידמן בשינוי שעבר על המשפחה, כאשר החליטה להקפיד על שמירת כשרות. ראידמן צילמה את בנה הצעיר, ריצ'י בן ה-8, המשותף לה ולאוליגרך הישראלי מיכאל צ'רנוי. בסרטון מסביר הילד כי משהו השתנה, "גם התחלנו לאכול כשר כולם וגם את לא מעשנת מאז שנכנסה שבת. זה כיף, סופסוף את לא מעשנת". עוד הוסיפה,"אני בסך הכל שומרת כשרות והחלטתי שאני לא מעשנת בשבת. זה הרבה יותר קשה מלשמור כשרות. רק שאני לא אדליק סיגריה, פה אני עלולה להישבר".