ניקול ראידמן מגלה מי הרב שהיא מחוברת אליו במיוחד: "אין עליו בעולם"

הידוענית שיתפה את קהל עוקביה ברשת החברתית למה החליטה לשמור כשרות, וגם, למה כעסה על בורא עולם: "דרך חיים מאוזנת בין אמונה ודת לבין החיים המודרניים היא דרך החיים הנכונה עבורי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 12:45 כב בסיון התשפב

ניקול ראידמן מגלה מי הרב שהיא מחוברת אליו במיוחד: "אין עליו בעולם"
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

רק לאחרונה שיתפה אשת העסקים והידוענית ניקול ראידמן את קהל עוקביה ברשת החברתית על האתגר שהציבה לעצמה, ובסדרת סטוריז סיפרה כי החליטה לשמור כשרות, ובנוסף, היא לא מעשנת בשבת. בסרטון הסביר בנה הצעיר, ריצ'י בן ה-8, המשותף לה ולאוליגרך הישראלי מיכאל צ'רנוי, "גם התחלנו לאכול כשר כולם וגם את לא מעשנת מאז שנכנסה שבת. זה כיף, סופסוף את לא מעשנת". 

בסבב שאלות ותשובות עם הגולשים סיפרה ראידמן על רב שהיא מחוברת אליו במיוחד, וחשפה כי זהו הרב יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק העומד בראש מפעלי חסד רבים וזוכה פרס ישראל על מפעל החיים ואות עיטור הנשיא. "אין עליו בעולם", כתבה ניקול והוסיפה כי היא מחוברת גם לרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מלוּבָּבִיץ', מייסד חסידות חב"ד. 

"דרך חיים מאוזנת בין אמונה ודת לבין החיים המודרניים היא דרך החיים הנכונה עבורי"

עוד נשאלה על ידי העוקבים איך היא התחילה לשמור שבת. "סבתא שלי הייתה שומרת כשרות ובאתי ממשפחה מסורתית. סבא שלי היה הרב הראשי באוקראינה. אחרי שסבתא נפטרה, הפסקתי, כעסתי שאלוהים לקח לי אותה מאוד מוקדם, היום אני מבינה שדרך חיים מאוזנת בין אמונה ודת לבין החיים המודרניים היא דרך החיים הנכונה עבורי". 

ראידמן מספרת כי היא חוותה מקרה מאוד מוזר, אולי סימבולי, שגרם לה להחליט לשמור כשרות, "החלטה שאני מאוד שלמה איתה ומרגישה מצוין. אני מאוד מקפידה, מנסה לא לעשות טעויות ועד כה ברוך השם עומדת בשמירה יפה מאוד. אני לא שומרת בפנאטיות, אוכלת במסעדות לא כשרות אבל לא מערבבת בשר וחלב, לא נוגעת בבשר לא כשר, לא נוגעת בפירות ים ודגים לא כשרים. ממליצה בחום לכולם. זה באמת לא קשה".