קארין קליינברג פותחת נושא רגיש: האמת על השנה הראשונה לנישואים

יוצאת תכנית הריאליטי ואושיית הרשת הסרוגה שיתפה את קהל עוקביה על הקשיים במהלך השנה הראשונה לנישואים: "לרגע אל תחשבו שיש דבר כזה 'זוגיות מושלמת' לכולנו יש את רגעי השבר. אבל תזכרו - אפשר להתגבר, גם כשזה נראה שאין יום בלי ריב ודמעות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/11/22 13:04 כ בחשון התשפג

קארין קליינברג פותחת נושא רגיש: האמת על השנה הראשונה לנישואים
צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

הרשתות החברתיות שפרצו לחיינו לפני שני עשורים הפכו את החיים של כולנו לקלים וגם מורכבים יותר. כולם משתפים הכל, כולם יודעים הכל ואפילו בזמן אמת. אחת מאושיות הרשת המוכרות והאהובות של המגזר, שנוהגת לשתף לא פעם ברגעים אמיתיים וכואבים של החיים, היא קארין קליינברג, יוצאת תכנית הריאליטי 'המירוץ למיליון'. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, שיתפה קליינברג על קושי של השנה הראשונה לנישואים.

אחרי תקופה שעדיין החתונה מרחפת מעלינו - הפיצוץ הזה קורה

בתחילת הפוסט, טענה קליינברג כי רוב העולם לא מספר את האמת על השנה הראשונה לנישואים. "כמעט ולא קיימים אנשים שיספרו לכם את האמת על השנה הראשונה לנישואים. החודשיים לפני החתונה שלנו היו החודשיים הכי קשים שלנו בתור בני זוג. 3 וחצי שנים שאנחנו ביחד ומעולם לא רבנו כל כך הרבה כמו באותם חודשים", כתבה אושיית הרשת הסרוגה.

עוד הוסיפה וכתבה כי "לא אשכח שאשכרה שאלתי את עצמי: ״האם אני בטוחה שאיתו אני רוצה להתחתן״⁉️ החתונה מגיעה עם התרגשות ענקית, שמחה, אהבה, פרפרים ואושר אין סופי. אחרי החתונה צוחקים על הריבים המטופשים. ומבינים כמה כל ריב היה פשוט מיותר. עוברים לגור ביחד בפעם הראשונה ואחרי תקופה שעדיין החתונה מרחפת מעלינו הפיצוץ הזה קורה".

לא פייר לזרוק משפט כזה באמצע ריב כשהבסיס לכל מה שקורה הוא אהבה

אושיית הרשת שיתפה על תחושותיה במהלך הריב עם בן הזוג. "עצבים, צרחות, כעסים, משפטים פוגעים נזרקים לאוויר, אין מעצור, קשה לעצור וקשה לחזור עכשיו. נעמדים בכניסה לבית אחד מול השנייה ואז משפט בסגנון של ״אפשר להתגרש", יוצא לאוויר. שקט. הפגיעה קשה מידי. לא פייר לזרוק משפט כזה באמצע ריב כשהבסיס לכל מה שקורה הוא אהבה", חשפה קליינברג.

מחליטה להפסיק לשתוק

צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

עוד הוסיפה ואמרה כי "השנה הראשונה קשה. היא מלאה בבכי, בריבים, כעסים. האגו משתלט על הבית. אז יצאתי החוצה לנשום אוויר. מזמן למדתי שלפעמים הפתרון זה פשוט. להתרחק לרגע. לנסות להבין מה קרה, מה עשינו, איך מתקנים, איך מתקדמים. אחרי שלושה ימים מצאנו את עצמנו חבוקים ובוכים".

אל תחשבו שיש דבר כזה ״זוגיות מושלמת", לכולנו יש את רגעי השבר

בסוף הפוסט, הזכירה קליינברג כי ריב בין בני זוג זה חלק מהזוגיות. "ולמה אני מספרת לכן את זה ? כדי שלרגע לא תחשבו שיש דבר כזה ״זוגיות מושלמת״ לכולנו יש את רגעי השבר. אבל תזכרו - אפשר להתגבר, גם כשזה נראה שאין יום בלי ריב ודמעות. תלחמו על הזוגיות שלכן. הריבים הם חלק מזוגיות, מבניית בית. מאחלת לכולנו לצמוח מכל ריב, והלוואי שנזכה לחגוג 50 שנות נישואים. כמו הסבים והסבתות של פעם".