קארין קליינברג עצבנית: "לא נעים לי לשמוע אתכם אומרים לי את זה שוב ושוב"

אושיית הרשת הסרוגה פרסמה פוסט עצבני בחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה כי נמאס לה מהערות על הלו"ז שלה ושל בנה התינוק, איתי: "איזה מזל שהגעתם ואמרתם לי מה אני חייבת לעשות עם הלוז שלי, פשוט עד היום לא ניהלתי לוז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/10/22 22:13 ו בתשרי התשפג

קארין קליינברג עצבנית: "לא נעים לי לשמוע אתכם אומרים לי את זה שוב ושוב"
צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

יוצאת תוכנית הריאליטי המירוץ למיליון ואושית האינסטגרם, קארין קליינברג, טסה לפני שבועיים לחופשה משפחתית באיטליה עם בעלה אריאל ובנם הבכור איתי, ונראה כי היא חזרה מעט כעוסה. בפוסט אותו העלתה הערב בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה קארין כי יש נושא שכבר לא נעים כלל וכלל.

"באלי לצעוק את זה. כן. לצעוק"

זה כבר לא נעים לי. לא נעים לי לשמוע אתכם אומרים לי שוב ושוב 'תסדרי את הלוז שלך את חייבת'. מה אתם אומריםםם?? איזה מזל שהגעתם ואמרתם לי מה אני חייבת לעשות עם הלוז שלי, פשוט עד היום לא ניהלתי לוז. באלי לצעוק את זה. כן. לצעוק", פתחה וכתבה בזעם.

קליינברג הסבירה כי היא "הכי אדם של זמנים אבל מהרגע שילדתי חיי עוברים שינוי בזמנים!!! היום, אחרי ארבעה חודשים מאז הלידה אני סוף סוף מצליחה לבנות לעצמי קצת לוז. אז נכון אני מאחרת ולא מצליחה לעמוד בו תמיד אבל אני לפחות מצליחה לשבת רגע על הכיסא, לפתוח את היומן ולבנות לוז.
אשכרה לשבת עם עצמי מול היומן - זה לא קרה עד לא מזמן". 

"הייתי ממציאה שעות נוספות ביום כדי לסיים את התוכניות שלי"

האושיה כתבה כי היא כאן "כדי להזכיר להורים וותיקים שיבוא יום וגם אני אחזור למסלול שלי. ולכם רווקים חמודים - לא לעוף עליי עם הזמנים המדויקים שלכם כשהדבר היחיד שיש לכם לדאוג אליו - הוא אתם!! אני גם הייתי שם הייתי כל יכולה. הייתי ממציאה שעות נוספות ביום כדי לסיים את התוכניות שלי…. אבל היום אני במקום אחר". 

לסיום היא ביקשה: "אז תנו לי, לנו את הזמן ללמוד לחזור לשיגרה שלנו. בצורה נעימה ובקצב שלנו. זה לא תורם למצב רוח שלנו, לשמוע אתכם נותנים לנו ביקורת, כשאנחנו מספיק מבואסות מהעובדה שאנחנו לא מצליחות להגיע בזמן למקומות. הזמן חשוב גם לי, אבל היום יש משהו שהרבה יותר חשוב מהזמן שלי, וזה הזמן של התינוקי שלי. זהו פרקתי".