כוכבת הרשת מתוודה: "לא פשוט לספר את כל האמת על החיים"

יוצאת תוכנית הריאליטי ואושיית הרשת הסרוגה לא חוששת מהרגע שתצטרך להוסיף אפיק פרנסה נוסף, "כל החיים הייתי אדם של עבודה. אני אוהבת לעבוד. לעשות כסף. אני אוהבת שיש לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/22 12:28 כג בתשרי התשפג

כוכבת הרשת מתוודה: "לא פשוט לספר את כל האמת על החיים"
צילום: shutterstock

הרשתות החברתיות שפרצו לחיינו לפני שני עשורים הפכו את החיים של כולנו לקלים וגם מורכבים יותר. כולם משתפים הכל, כולם יודעים הכל ואפילו בזמן אמת. אחת מאושיות הרשת המוכרות והאהובות של המגזר, שנוהגת לשתף לא פעם ברגעים אמיתיים וכאובים של החיים האמיתיים, היא קארין קליינברג, יוצאת תוכנית הריאליטי המירוץ למיליון. 

במענה לשאלה האם אושיות רשת אכן משתפות את החיים שלהן באמת היא השיבה כך: "לא פשוט לספר את כל האמת על החיים. תחשבו עליכן- האם אתן הייתן משתפות אדם זר על החיים הפרטיים שלכן? מאמינה שלא, ואין כזה דבר חיים מושלמים". 

כידוע, האושיות אף יוצרות ועורכות שיתופי פעולה עם חברות מסחריות בתמורה לפרסום, ובמענה לשאלה האם היא חוששת מהרגע שתצטרך להוסיף אפיק פרנסה נוסף, השיבה בשלילה. "כל החיים הייתי אדם של עבודה. אני אוהבת לעבוד. לעשות כסף. אני אוהבת שיש לי. לדעת שאני יכולה ככה להגשים חלומות". קליינברג אף החליטה לחשוף מעבר לכך ואמרה: "ממש בקרוב אני יוצאת לקורס שקשור לעולם הפנים ומחכה לראות אתכן אצלנו בקליניקה".