נתניהו שומע? סאבלימינל חושף למי יצביע

לפני מספר ימים הודיעו צמד הראפרים סבלימינל והל על הסולחה שערכו ואף הודיעו על מופע משותף. במסיבת העיתונאים שערכו הגיבו השניים גם לבחירות שבפתח, סאבלימינל חשף למי יצביע

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/10/22 18:23 ב בחשון התשפג

נתניהו שומע? סאבלימינל חושף למי יצביע
סאבלימינל והצל, צילום: Avshalom Sassoni/FLASH90

הסולחה של צמד הראפריםהשבוע פורסם כי סאבלימינל והצל, צמד הראפרים שהיו שותפים בעבר אך היו בנתק של עשור, עשו סולחה. לאחר הסולחה הגיעו עוד בשורות, הצמד הודיעו על שיתוף פעולה מתקרב, בשיאו הודיעו על הופעת איחוד שהם מתכננים למעריצים ממש בקרוב. 

הצל יצביע לבן גביר

במסיבת העיתונאים שערכו השניים, לא רק ההופעה והסולחה עלו בכותרות אלה גם הבחירות שיערכו בשבוע הבא. לשאלה למי הם עומדים להצביע ענו השניים. הצל, פעיל פוליטי בולט בימין הקיצוני לא הפתיע כשאמר שהוא יצביע לבן גביר, בעבר אף הצטלם איתו ונאם בכנסים של חבר הכנסת.

הצל עם איתמר בן גביר

הצל עם איתמר בן גביר צילום: Gili Yaari/Flash90

סאבלימינל מצביע לנתניהו "מאוד אוהב אותו"

שותפו, סאבלימינל אמר: "אני מצביע לבינימין נתניהו ואני חייב להוסיף ולהגיד שאני מאד אוהב אותו, מאד חורה לי כל מה שאני רואה ושומע עליו". הראפר המשיך ודירבן את המצביעים לצאת ולהשתתף בבחירות: "אנחנו מעודדים את כולם ללכת להצביע לא משנה מאיזה מגזר ומה דעתם, צריך להגן על הדמוקרטיה של ישראל. שיהיו לנו בחירות מוצלחות של יותר מ-61 מנדטים". לשאלה האם הוא מתכנן לרוץ לכנסת ענה הראפר בנחרצות: "בשום פנים ואופן לא".