עמית סגל נדהם: "פשוט מטורף"

בתגובה לתמיכה שהביעה היום חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן במחבלים משכם, הגיב הפרשן הבכיר וכתב: "באיזה יקום חברים בקבינט שולחים חיילים ואז מוכנים לשתף פעולה עם מי שתומכים במחבלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 21:42 ל בתשרי התשפג

עמית סגל נדהם: "פשוט מטורף"
סגל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל מגיב לדברים החמורים של עאידה תומא סלימאן: בתגובה לאמירות הקשות של חברת הכנסת מחד"ש שתמכה מוקדם יותר היום (ג') במחבלים שחוסלו הלילה בשכם, כתב הפרשן הבכיר של 'חדשות 12': "באיזה יקום חברים ציוניים בקבינט שולחים חיילים לקרב ואז מוכנים לשתף פעולה עם מי שתומכים בכלל במחבלים שיורים עליהם? פשוט מטורף".

הציוץ של סגל:

סגל המשיך וכתב: "חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן בעד מחבלי גוב האריות" ותקף את ראש הממשלה לפיד: "על האנשים האלה לפיד מוכן להישען". זאת על העובדה כי לפיד לא פסל באף ריאיון קבלת תמיכה ממפלגתה של תומא סלימאן. אמנם לפיד הצהיר כי מפלגת חד"ש לא תשב בקואליציה ובממשלה במידה והוא יקים אותה אך סירב להגיד כי לא יסכים לתמיכת המפלגה מבחוץ.

תומא סלימאן מביעה תמיכה במחבלים משכם:

"שכם נפרדה מהשהידים שלנו"

כאמור, בפוסט שהעלתה מוקדם יותר היום לפייסבוק כתבה חברת הכנסת תומא סלימאן: "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו, העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו", סלימאן המשיכה וכתבה: "ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו, ההתנגדות עלתה". חברת הכנסת סלימאן סיימה את הפוסט וכתבה: "שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים"