מישהו יעצור את זה? חברת הכנסת מספידה את המחבלים: "השהידים שלנו"

חברת הכנסת ממפלגת חד"ש הגיבה לחיסולם של המחבלים הלילה בשכם על ידי כוחות צה"ל: "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו". במערכת הפוליטית מגיבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/10/22 17:32 ל בתשרי התשפג

מישהו יעצור את זה? חברת הכנסת מספידה את המחבלים: "השהידים שלנו"
שכם, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

חברת הכנסת הספידה את המחבלים ועוררה סערה: אנחנו רגילים לשיח סביב המפלגות הערביות הנוגע לתמיכתם בפלסטינים בכלל ובטרור בפרט. נראה שמה שפעם היה נאמר בסמוי נאמר היום בגלוי מול כולם. היום (ג') בפוסט שכתבה בפייסבוק בערבית, הספידה חברת הכנסת ומועמדת חד"ש לכנסת, עאידה תומא סלימאן את המחבלים מהתארגנות 'גוב האריות' שחוסלו הלילה בשכם.

הפוסט שהעלתה חברת הכנסת סלימאן:

"שכם נפרדה מהשהידים שלנו"

בפוסט שהעלתה לפייסבוק כתבה: "שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו, העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו", סלימאן המשיכה וכתבה: "ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו, ההתנגדות עלתה". חברת הכנסת סלימאן סיימה את הפוסט וכתבה: "שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים"

ח"כ עאידה תומא סלימאן

ח"כ עאידה תומא סלימאן צילום: פלאש 90, יוסי זליגר

התגובות במערכת הפוליטית: "מתבייש בנבחרי ציבור שתומכים במחבלים"

בתוך כך, סערה במערת הפוליטית סביב הדברים של סלימאן. שר הביטחון בני גנץ כתב בטוויטר: "מתבייש בנבחרי ציבור שתומכים במחבלים ומוכנים לאפשר להם להמשיך ולשפוך את דמם של אזרחים ישראלים. ח"כ עאידה תומא-סלימאן מוכיחה שוב שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ולא ניתן להישען עליהם להקמתה. ביטחון ישראל קודם להרכבת קואליציה". גם חבר הכנסת ויושב ראש 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' הגיב וכתב: "אי אפשר להילחם בטרור כשמקימים ממשלה עם תומכי טרור" ומיקי זוהר מהליכוד כתב: "תקראו ותפיצו את דברי הפרידה של עאידה תומא סלימאן מהטרוריסטים שחוסלו אתמול ע"י צה"ל.