הכוכבת החרדית מבנות ברק נחשפת: "בעלי רק ביקש שאשתדל לא לאפר גברים"

אחת המאפרות הכי מוכרות במגזר החרדי שמשתתפת בדוקו ריאליטי החדש של הוט מספרת על עבודתה כמאפרת וגם כאושיית רשת שומרת מצוות: "אני חולה על אלוקים. הוא הדבר הכי טוב שקרה לי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/10/22 13:00 טז בתשרי התשפג

הכוכבת החרדית מבנות ברק נחשפת: "בעלי רק ביקש שאשתדל לא לאפר גברים"
אסתי סוקולובסקי, צילום: אביב חופי

תוכנית הדוקו ראליטי החדשה של של הוט "בנות ברק" הביאה למסך לא מעט דמויות מעניינות מהעולם החרדי, ביניהן גם אחת המאפרות הכי מוכרות במגזר החרדי, אסתי סוקולובסקי. בראיון חגיגי לתחיה ברק במגזין לאשה היא מספרת על מחיר החשיפה, הקשר עם הקב"ה וגם איך הצליחה להתמודד עם המחלה של בתה הקטנה. 

במהלך הסדרה הצופים נחשפים לא פעם לרגעים אישיים שלה בבית, ועל החשיפה היא מספרת כי דווקא היה לה קל להסכים להשתתף בסדרה. "לאיציק לקח קצת יותר זמן. אני חולמת והוא מציאותי. הוא אמר לי: 'אני מכיר את העליהום של הציבור החרדי'. עניתי לו שהוא לא אמא שלי, הוא בעלי, ושאני רוצה את זה. אבל זה לא שהוא לא צודק. אני גם חוששת שיגידו לילדות 'אמא שלכן עושה בושות', או 'היא עושה חילול השם'. יש לי מזל שהשפעות חיצוניות לא עובדות עליי. אני יודעת מי אני ומה אני ואיך אני עם אלוקים. שכל אחד יתעסק ברוחניות שלו'".

"אני חולה על אלוקים"

"כשאת גדלה כילדה חרדית מצפים ממך שתאמיני שיש אלוקים. אסור לך לשאול שאלות עליו. בכל זאת שאלתי מי זה אלוקים, למה שאני אסמוך עליו ואאמין בו? המורה התפוצצה עליי. לא שואלים כאלה שאלות. תמיד שאלתי שאלות לא נכונות במקום הלא נכון, בסוף למדתי לשתוק. התחברתי לאלוקים בדרך שלי, בלי הגדרות. חיכיתי ליום שנוכל להיות אני והוא לבד. אני חולה על אלוקים. הוא הדבר הכי טוב שקרה לי".

אסתי, מאפרת מוכרת מאוד, משתפת את עשרות אלפי העוקבות שלה באינסטגרם בעבודתה היומיומית, כאשר היא מאפרת כלות ובעבר אף איפרה טאלנטים בטלוויזיה. "תמיד הייתי מוחצנת נורא וזה היה טבעי. תמיד ידעתי שאני יפה, גם כשהייתי שמנה היה לי ביטחון, והבנתי שאם אעלה תמונות שלי מאופרת זה יעזור לעסק שלי. התחלתי להצטלם עם סוגים שונים של איפור ופאות מיוחדות ולתת טיפים מגניבים, איך ליצור נמשים למשל. לאט־לאט התחלתי לצבור עוקבות". עוד הוסיפה, "איציק רק ביקש שאשתדל לא לאפר גברים. מראש אני מודיעה שאני שומרת נגיעה וזה עוזר לי להימנע מסיטואציות לא נעימות. אבל זו לא אפשרות לא לאפר גברים בטלוויזיה, והלכתית, כשזה לצורך עבודה, מותר".