החרדית שכבשה את האינסטגרם: "אני הולכת לדבר על הדבר הכי רגיש וכואב שעברתי"

סימי הרשקוף, החרדית שכבשה את האינסטגרם עם הדף הפופולארי דוס סלבס ממשיכה להיחשף בסדרה החדשה של הוט 'בנות ברק' והפעם עם סיפור אישי כואב במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/22 17:49 כה באלול התשפב

החרדית שכבשה את האינסטגרם: "אני הולכת לדבר על הדבר הכי רגיש וכואב שעברתי"
סימי הרשקוף, צילום: אביב חופי

סימי הרשקוף שמשתתפת בסדרה החדשה של הוט 'בנות ברק' ממשיכה לשתף את העוקבים והצופים בחייה הפרטיים. במקביל היא מנהלת את דף האינסטגרם דוס סלבס שהוא כבר מזמן תופעה שקשה להתעלם ממנה, עם למעלה מ-70 אלף עוקבים ומספק הצצה לחיים של הברנז'ה הדתית בישראל.

"זה קורה בכל מגזר לא רק בציבור החרדי"

בפרק ששודר השבוע התייחסה הרשקוף לקשיים חברתיים שעברה בילדות, "אני הולכת לדבר על הדבר הכי רגיש וכואב שעברתי ראשית חייבת לציין שזה קורה בכל מגזר לא רק בציבור החרדי. במהלך כל הצילומים לא הורדתי אפילו דמעה אחת הייתי מאוד מאופקת עצורה אבל מבפנים נשרפתי", שיתפה הרשקוף באינסטגרם.

"היו דופקים לי את הראש בקיר"

הרשקוף סיפרה שעברה חרם מאוד אכזרי שכלל אלימות פיזית, "היו דופקים לי את הראש בקיר,  לצערי גם היום המילה חרם נפוץ מאוד אבל עד היום דיברו על זה יותר במגזר החילוני ואני כאן לעלות את המודעות גם במגזר החרדי אף אחד לא צריך לעבור את זה. אני כאן פונה אליכם מכירים ילד או ילדה שעוברים חרם או בריונות בבקשה תפנו אלי מבטיחה לבוא לחבק להקשיב ולחזק".

צפו בהצצה לסדרה החדשה:

במהלך הסדרה החדשה 'בנות ברק' מציגות המשתתפות את עולמן וחושפות את המתח שקיים בחייהן בין ההתעסקות שבעולמות הביוטי והבילויים ובין הקהילה שבה הן חיות. "אני רוצה להראות את היופי שבדת" אומרת אחת מהן ואחרת מעידה על עצמה כי היא "ה'גיא פינס' של המגזר החרדי".