"זה יום עצוב ויום חג": סטטיק נפרד מבן אל אחרי ההופעה האחרונה

לאחר 7 שנים של שיתוף פעולה ולהיטים ששיגעו את המדינה, הצמד האהוב נפרד אחרי ההופעה האחרונה: "קטפנו כל פרס, טיפסנו לכל פסגה, יבוא יום ועוד ישמעו את צמד המילים סטטיק ובן אל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/22 18:06 יא בתשרי התשפג

"זה יום עצוב ויום חג": סטטיק נפרד מבן אל אחרי ההופעה האחרונה
סטטיק ובן אל תבורי , צילום: Hadas Parush/Flash90

הצמד המוזיקלי המצליח סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי הודיעו לפני כחודש כי דרכם המשותפת הסתיימה לאחר 7 שנים בהם הוציאו להיטים רבים והופיעו ברחבי הארץ. לאחר ההופעה האחרונה של הצמד, פרסם סטטיק פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו הוא הודה לבן אל על הדרך המשותפת ארוכת השנים ואיחל לו הצלחה בהמשך.

"אז זהו. אשכרה הגענו עד כאן. הרגע ירדנו מההופעה האחרונה שלנו יחד כ״סטטיק ובן אל״ לפחות לתקופה הקרובה. הייתה דרך באמת מטורפת אחי, היו רגעים של שמחה, של כעס, של עצב. מה לא עשינו ביחד? מלישון בעליית גג של אבא שלך בבית דגן ועד למלונות חמישה כוכבים. משני ילדים עם חלום שבכלל כל כך פחדו על המקום שלהם שהם לא רצו להיות צמד, לצמד הכי מוצלח שאי פעם היה כאן. קטפנו כל פרס, טיפסנו לכל פסגה", כתב רוסו.

אני בוחר לזכור רק את הדברים הטובים

עוד הוסיף ואמר כי "עברנו באמת הכל יחד. מצד אחד זה יום עצוב כי כל מה שאני מכיר ויודע זה להיות סטטיק מסטטיק ובן-אל. ומהצד השני, זה יום חג. יום שממנו רק נלמד ונשתפר. יש לפנינו לא מעט אתגרים, באיך כל אחד מוצא את עצמו לבד באולפן, על הבמה ובכללי בכל פן אחר במקצוע ובחיים עצמם".

בסיום דבריו, הודה סטטיק לבן אל ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו החדשה. "רוצה לומר לך תודה ענקית על מה שהיית בשבילי. אני בוחר לזכור רק את הדברים הטובים, רק את החברות האמיתית, האוזן הקשבת, הצחוקים, התכנונים, האסטרטגיה, העצות והאירועים המרגשים שהיינו בהם". מאחל לך שתתפתח, שתמצא ותחזיק באור החזק שיש בך, שתצליח בכל מה שתעשה, שתיצור מוסיקה טובה אם תבחר בכך ו שתצליח בעסקים ובנדלן כמו שתמיד חלמת. אני מאמין בך בן בון, אוהב המון ואני בטוח שיבוא יום ועוד ישמעו את צמד המילים סטטיק ובן אל".

כובשים גם את ארה"ב. סטטיק ובן אל

כובשים גם את ארה"ב. סטטיק ובן אל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי

כאמור, לאחר 7 שנים של שיתוף פעולה ולהיטים ששיגעו את המדינה, סטטיק ובן אל תבורי נפרדו. בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו, שיתף סטטיק כי ההחלטה הגיעה לאחר הסכמה משותפת שכל אחד ילך לדרכו.

"אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרוייקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות , אלפי הופעות בארץ ובחול ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם", כתב הזמר.

"ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוסיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אותכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. ניתראה בגלגול החדש שלנו".