נפרדים "החלטה לא קלה": סטטיק ובן אל בהודעה דרמטית

לאחר 7 שנים של שיתוף פעולה ולהיטים ששיגעו את המדינה, סטטיק ובן אל תבורי נפרדים: "החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו, נתראה בגלגול החדש שלנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/08/22 11:29 כח באב התשפב

"החלטה לא קלה": סטטיק ובן אל בהודעה דרמטית
כובשים גם את ארה"ב. סטטיק ובן אל, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הצמד המוזיקלי המצליח סטטיק (לירז רוסו) ובן אל תבורי הודיעו הבוקר (ה') כי דרכם המשותפת הסתיימה לאחר 7 שנים בהם הוציאו להיטים רבים והופיעו ברחבי הארץ. בפוסט שכתב בחשבון האינסטגרם שלו, שיתף סטטיק כי ההחלטה הגיעה לאחר הסכמה משותפת שכל אחד ילך לדרכו.

"אהובים ואהובות, חברים, קהל יקר, משפחה שלנו. הגיע הזמן שנעשה לכם קצת סדר בכל השמועות והבלאגן ששמעתם. החלטנו שנינו שהגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לצעוד בדרך משלו. הפרוייקט המדהים הזה שנקרא סטטיק ובן אל שינה לנו לגמרי את החיים. משני ילדים עם חלום להרכב העשור, מיליוני צפיות , אלפי הופעות בארץ ובחול ובאמת עשייה מספקת וחלום שהוגשם והכל בזכותכם. אז קודם כל תודה ענקית מאיתנו אליכם", כתב הזמר.

אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי

"ההחלטה הזו הייתה לא קלה אבל היא גם לא חדשה, אנחנו עדיין מאוד אוהבים אחד את השני וכמובן שנפרגן אחד לשני בהכל. אנחנו מרגישים שהגענו למיצוי מוסיקלי של הפרוייקט ובא לנו כל אחד בנפרד לחקור את עצמו ולהביא לכם מוסיקה חדשה ופורצת גבולות, ממש כמו שעשינו לפני שבע שנים. כמובן שכל ההופעות הקיימות יתקיימו כרגיל וכל מחוייבות אחרת תקויים על הצד הטוב ביותר. אוהבים אותכם המון, אנחנו לא הולכים לשום מקום. ניתראה בגלגול החדש שלנו".

"הוריד לי את הלב": עמוד תאורה קרס במהלך הופעה של סטטיק ובן אל

אמש (ד') התקיימה ההופעה האחרונה של סטטיק ובן אל ביחד. במהלך ההופעה בה נכחו 2500 מעריצים, קרס עמוד תאורה על שתי ילדות בנות 10 ו-15 שנפצעו קל ופונו להמשך טיפול רפואי. ההופעה הופסקה והמשטרה חוקרת את נסיבות האירוע.  סטטיק, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את רגעי הפחד שלו במהלך התאונה.

צילום: צילום מסך

"מה שקרה בהופעה עכשיו הוריד לי את הלב. אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי בחיים. ברגע שהבנתי שמישהו נפגע פשוט כמעט התמוטטתי. ברוך השם פגשתי את המשפחה המקסימה של הילדות שנפגעו והן בסדר. מאחל לירין המתוקה רפואה שלמה! אני חייב לך שיחת וידאו ואת חייבת לי להיות גיבורה כמו שהבטחת. לילה טוב ובטוח לכולם", כתב ססטיק.