צדיק: קורין גדעון משתפת תמונה של בן הזוג עם קיטל

אושיית הרשת והמגישה קורין גדעון מציינת יום הולדת לבן זוג חילי סורוצקין שחוגג כל שנה ביום כיפור: "חיפשתי אביר על סוס לבן ובסוף הוא הגיע בחלוק לבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/10/22 21:08 י בתשרי התשפג

צדיק: קורין גדעון משתפת תמונה של בן הזוג עם קיטל
קורין גדעון, צילום: קשת 12

האושיה קורין גדעון לא יכלה להגיש עוגה לבן הזוג שלה חילי סורוצקין כי הוא נולד ביום כיפור. במקום זה היא כתבה לו כמה מילים חמות ושיתפה תמונה של חילי שהגיע מבית דתי כשהוא עוטה קיטל לכבוד תפילות יום כיפור.

קורין גדעון מרגשת: "לא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב"

גדעון ברכה את בעלה: "כל החיים חיפשתי אביר על סוס לבן ובסוף הוא הגיע בחלוק לבן. מזל טוב אהבת חיי. יצא שאתה חוגג על כיפור אז זאת תמונת יום ההולדת שלך ותכלס יש בה כל מה שצריך, בסוף יום כזה של צום ועם העייפות של שני תינוקות בשנה וחצי, כל מה שיש לי להגיד זה שלא הייתי יכולה לבחור מישהו יותר טוב לחלוק איתו את החיים ועוד מישהו בכזה חלוק. איזה כיף לי שאתה לצידי, אוהבת אותך הכי בעולם".

קורין גדעון במהלך שיסחוף מאות דתיים לעסק שלה

כבר שנתיים שאושיית הרשת והמנחה לשעבר קורין גדעון מתפעלת ביחד עם בעלה החרדי לשעבר מעדנייה שמוכרת אוכל לשבת בהזמנה אישית בפריסה ארצית. לקוחות רבים רצו לרכוש מהאוכל המגרה אך התאכזבו לגלות כי למרות הניחוחות היהודיים של האוכל מהמעדנייה, הכשרות שם לא קיימת. במהלך הקיץ השיקה קורין גדעון בפוסט משעשע את תעודת הכשרות החדשה של העסק, מהלך שבוודאי ימשוך עוד קונים רבים והופך את העסק רלוונטי לשומרי כשרות.