מדריכת הכלות שיתפה באומץ: "מבחוץ הכל נראה מהמם, אבל מבפנים זה סרט אחר לגמרי"

מדריכת הנישואין נטע ברודיאנסקי שיתפה באומץ כי בשנה האחרונה חוותה לראשונה התקפי חרדה והתמודדויות לא פשוטות. "כישלונות עסקיים, מעבר דירה שדרש המון כוחות נפשיים , שנה שיותר מכל עברתי דרך עם עצמי מול עצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/22 20:58 ד בתשרי התשפג

מדריכת הכלות שיתפה באומץ: "מבחוץ הכל נראה מהמם, אבל מבפנים זה סרט אחר לגמרי"
צילום: shutterstock

כוכבת האינסטגרם הדתייה, נטע ברודיאנסקי, אחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות, כלות ורווקות ואף השיקה קורס ראשון מסוגו על איך מתחזקים את הקשר בימי הנידה, שיתפה את הגולשים בשנה הקשה שעברה עליה וחושפת התקפי חרדה שעברה לראשונה אחרי שחוותה כשלונות עסקיים ומעבר דירה מורכב. 

נטע ברודיאנסקי

נטע ברודיאנסקי צילום: דוד ברודיאנסקי

"השנה התמודדתי פעם ראשונה עם התקפי חרדה, שנה של שינויים והתמודדויות לא פשוטות"

"לא חשבתי שזו השנה שנעבור" פתחה ברודיאנסקי את הפוסט,  "כלפי חוץ תמיד הכל נראה מהמם אבל מה שקורה בפנים זה סרט אחר לגמרי, השנה התמודדתי פעם ראשונה עם התקפי חרדה, עם כישלונות עסקיים, מעבר דירה שדרש המון כוחות נפשיים מהדרום חזרה למרכז, שנה שיותר מכל עברתי דרך עם עצמי מול עצמי, שנה של שינויים והתמודדויות לא פשוטות . אבל דבר אחד למדתי - הכל תמיד לטובה". 

היום אני יודעת כמה שום דבר לא מובן מאליו וכמה כל שנייה של שמחה צריך להעריך

ברודיאנסקי המשיכה ושיתפה את עוקביה בתהליך שעברה עם עצמה אחרי השנה שעברה וכתבה "כשאני מסתכלת בדיעבד אני מבינה כמה התקופות הפחות קלות הובילו דווקא הן להתחלה חדשה ומדהימה ב״ה - מעבר דירה למקום שאני מאושרת בו אמיתי , משרד חדש לעסק שבו צומח לו ארגון לשלום בית שמשפיע (כרגע) על אלפי משפחות ובע״ה כן ירבו".

מדריכת הכלות שיתפה בעבודה העצמית שהיא עושה עם עצמה מאז החלו התקפי החרדה "עבודה עצמית מול חרדות שהובילו אותי למקום שבו אני שולטת במחשבותי ועושה עבודה אין סופית כל יום מחדש - ומתרגשת מכל דבר שאולי לאנשים נראה מובן מאליו אבל היום אני יודעת כמה שום דבר לא מובן מאליו וכמה כל שנייה של שמחה צריך להעריך"  

לבסוף סיימה ברודיאנסקי בברכות לקדוש ברוך הוא, לבעלה ומשפחתה "אלף פעם תודה לבורא עולם על הכל ולבעלי שבלעדיהם כלום לא שווה לי"