צפו מדריכת הכלות מסבירה למה גם הנשים צריכות לשמור על העיניים

מדריכת הכלות שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים העלתה פוסט אמיץ ובו היא מעודדת שמירת עיניים לנשים דווקא "כשהעיניים שלנו יהיו מכוונות רק כלפי בן אדם אחד, נוכל ליהנות ממנו במקסימום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/22 15:46 כא באב התשפב

מדריכת הכלות מסבירה למה גם הנשים צריכות לשמור על העיניים
נטע ברודיאנסקי, צילום: דוד ברודיאנסקי

מדריכת הנישואין נטע ברודיאנסקי מקפידה להעלות נושאים חשובים בשיעורים הקבועים שלה לשיפור ושימור הזוגיות, והפעם, היא בחרה להתמקד בנושא רגיש במיוחד. ברודיאנסקי, שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבות ונחשבת לאחת ממדריכות הכלות המפורסמות בישראל שמייעצת לזוגות ורווקות כאחד, העלתה את סוגיית שמירת העיניים לנשים דווקא. 

"נשים נמשכות לצחוק, למישהו שיפתיע אותן"

"כמה שמירת עיניים עוזרת, כי תמיד יהיה יותר חתיך, יותר יפה, מישהו עם יותר קוביות, יותר מצחיק", היא הסבירה בפוסט שזכה למאות לייקים, "נשים נמשכות לצחוק, למישהו שיפתיע אותן, ותמיד יהיה מישהו שיפתיע יותר. אבל אם אני אומרת, רגע, יש לי רק את בעלי. זה אמנם יהיה קשה בהתחלה, ואפילו קצת מלאכותי, אבל בסופו של דבר, כשהעיניים שלנו יהיו מכוונות רק כלפי בן אדם אחד, נוכל ליהנות ממנו במקסימום". 

לאחרונה השיקה ברודיאנסקי קורס ראשון מסוגו שנועד לתחזק את הקשר בין בני הזוג במהלך ימי הנידה, והעוקבות מיהרו לפרגן לה בעקבות הפוסט האמיץ. "נטע, את אלופה", כתבו לה בתגובה כשהיא הסבירה למה בחרה להתמקד דווקא בסוגיית שמירת העיניים, "אם זה יעזור אפילו לאישה אחת בזוגיות שלה, עשיתי את שלי".