מזל טוב בשעה טובה: יונתן פולארד התארס

לאחר שרעייתו הלכה לעולמה עקב מחלת הסרטן, יונתן פולארד בוחר בחיים ובהודעה מרגשת שיצאה מטעמו בישר על אירוסיו לרבקה, אם לשבעה ילדים מירושלים, החתונה תתקיים בעוד חודשיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/09/22 21:49 יח באלול התשפב

בשעה טובה: יונתן פולארד התארס
יונתן פולארד וארוסתו הטרייה, צילום: צילום: פופולינה

בינואר האחרון, בעודה בת 68, הלכה לעולמה אסתר פולארד, רעייתו של המרגל הישראלי הנודע יונתן פולארד. מותה היה מכה קשה עבור יונתן, והערב (ד') מגיעה ידיעה משמחת, עם אירוסיו לרבקה אברהמס-דונין, אמא ל-7 ילדים מירושלים שבעלה נפטר לפני מספר שנים. ההודעה על האירוסין הייתה אמורה לצאת במהלך הבוקר אך נדחתה לבקשתם של בני הזוג עד לאחר לוויתו של רב-סרן בר פלח ז"ל שנפל אמש בהתקלות עם מחבלים ליד ג'נין. 

"אסתר ע"ה שבאהבתה האין סופית אף הכירה ביננו ואפשרה לנס הזה להתרחש"

"מה אשיב לה', כל תגמולוהי עלי. בשבח ובהודיה להי"ת אנו מתרגשים להודיע על אירוסינו", נכתב בהודעה המשותפת של השניים, "אנו מלאי תודה אליכם, חברינו ובני משפחתנו ולילדים היקרים על האהבה והחיבוק ובראש ובראשונה לאסתר ע"ה שבאהבתה האין סופית אף הכירה ביננו ואפשרה לנס הזה להתרחש. זכרה לא ימוש מאתנו לעד. החתונה תתקיים בעז"ה בעוד כחודשיים, בחלוף שלושה רגלים". 

כזכור, השניים נישאו בתחילת שנות התשעים ואסתר הקדישה את חייה לשחרורו המיוחל. רק בסוף 2020 עלו בני הזוג פולארד ארצה, לאחר חמש שנים של הגבלות קשות בניו יורק. השניים זכו לשנת חסד אחת של מגורים משותפים בירושלים, ובהלוויתה ספד לה יונתן: "כשאת מגיעה לשערי שמיים תלכי להורים שלי, להורים שלך, ולרב מרדכי אליהו, ותחכי לי שם, כי מתישהו אגיע אלייך, ועד אז – אוהב אותך לנצח".