צפו משה נוסבאום הופתע מהמחווה למענו: "לקח לי זמן להירגע מההתרגשות"

כתב ערוץ 12, משה נוסבאום הופתע במהלך הופעה של שלמה ארצי, כאשר הזמר הקדיש לו שיר: "מצאתי את עצמי פתאום מול שלמה ארצי על הבמה כשהוא אומר כמה מילים ופונה אליי" | לאחרונה פרסם באומץ כי הוא סובל מניוון שרירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/09/22 22:18 טו באלול התשפב

משה נוסבאום הופתע מהמחווה למענו: "לקח לי זמן להירגע מההתרגשות"
משה נוסבאום, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אנחנו מכירים את משה נוסבאום כאחד הקולות הבולטים בתקשורת הישראלית. כתב המשטרה הוותיק של חדשות 12 שגם ברגעים פחות נעימים, שומר על קור רוח ומדווח בסמכותיות ומקצועיות. אבל הפעם דווקא הוא הופתע וגם התרגש מאוד.

ההפתעה של שלמה ארצי

במהלך הופעה של שלמה ארצי בבריכת הסולטן בירושלים, אליה נוסבאום הגיע כאורח מן השורה, הפתיע הזמר כשבאמצע ההופעה הקדיש לכתב את השיר 'נוף ילדות'. אלפי האנשים בקהל שראו את נוסבאום על המסכים, הריעו ומחאו כפיים. נוסבאום עצמו היה נרגש מאוד. לאחר ההופעה אמר נוסבאום בתוכניתו של רפי רשף: "באנו להופעה כמו שעשינו בפעמים קודמות ומצאתי את עצמי פתאום מול שלמה ארצי על הבמה כשהוא אומר כמה מילים ופונה אליי".

שלמה ארצי

שלמה ארצי | צילום: Moshe Shai/FLASH90

על המחווה של הזמר ותגובת הקהל אמר נוסבאום: "המחווה שלו מרגשת ועוד יותר מזה, התגובה של אלפי הצופים בקהל שמחאו כפיים, זה מחמם את הלב". נוסבאום סיכם: "אין רוח גבית יותר גדולה מזה".

עדיין חי ובועט

כזכור, נוסבאום חשף לפני מספר חודשים כי הוא חלה בניוון שרירים. במכתב ששלח לחבריו בערוץ 12 הוא כתב: "אני מניח שבעת האחרונה חלק מכם נשאל מה קרה לי ולמה אני מדבר לאט. אפילו אותי שאלו. לפיכך מוצא לנכון לשתף אתכם בהערכה המסתמנת בתום שורה של בדיקות ופגישות עם רופאים מומחים. על פי הערכה זאת, אני בשלבים ראשונים של ALS - מחלת ניוון שרירים חשוכת מרפא. אין צורך למהר להיפרד, לנחם או להספיד אותי. אני עדיין חי ובועט - אולי קצת יותר לאט"

המחווה למשה נוסבאום | צפו: