ליבי נחימובסקי חוגגת יום הולדת ראשון לבד: "מתפללת שאצא מחוזקת"

הבלוגרית ואושיית האינסטגרם חלקה עם אלפי העוקבים ברשתות תובנות בעקבות יום הולדתה וסיפרה כי היא עדיין מרגישה די ילדה. על ששת ילדיה: "הם הסיבה לזה שאני קמה בהתלהבות כל בוקר בחמש, והם הסיבה לזה שאני נרדמת בפתאומיות כל ערב בחמש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/22 11:37 ד באלול התשפב

ליבי נחימובסקי חוגגת יום הולדת ראשון לבד: "מתפללת שאצא מחוזקת"
ליבי נחימובסקי, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

אחת מהאושיות הכי אהובות ומוכרות באינסטגרם, החב"דניקית ליבי נחימובסקי, הידועה בכינויה ליבילנד, חוגגת היום (ד') את יום הולדתה ה-33. לקהל עוקביה ברשתות החברתיות היא סיפרה על שנולדה שמינית למשפחה בת 12 ילדים, ועל הילדה התוססת שהייתה. 

"זה מדהים איך מגיל צעיר הכישרונות לא איחרו לבוא וכבר בגיל חמש רקדתי ריקודי סלון במטבח, בגיל שבע כבר שרתי סולו כשהשכנים לא היו ובגיל עשר לא תאמינו, אבל כבר תירגלתי את סגנון החתימה שאעניק בבוא העט למיליוני מעריציי ברחבי העולם.

תמיד זה היה 'לכו אחרי הלב. שלכם, ליב'. יעידו מאות אחיי ואחיותי שלא היה בבית קיר אחד שהיה נטול חתימה שלי ואם כן זה היה רק כי הדיו של העט פרקר נגמר וכרגיל את הטוש ארטליין היו מחביאים ממני. והופ. תראו אותי היום!!! אז את כל חלומותיי טרם הגשמתי, ואני די מרגישה עדיין ילדה". לדבריה, את  החלום הגדול ביותר שלי היא הצליחה להגשים בגיל 19 בלבד, כאשר הפכה לראשונה לאם לבנה הבכור, ולאחר מכן ילדה עוד ארבעה בנים ובת אחת. 

"מתפללת שאצא מחוזקת מהתקופה הלא פשוטה"

"זכיתי ב"ה בשישה אוצרות שגורמים לי בכל יום להתגלגל מצחוק ללא סיבה. גורמים לי לרצות להעיר אותם אחרי שהם נרדמים, ולרצות שילכו לישון מיד כשהם קמים. הם הסיבה לזה שאני קמה בהתלהבות כל בוקר בחמש, והם הסיבה לזה שאני נרדמת בפתאומיות כל ערב בחמש". 

ליבילנד התייחסה גם לטלטלה שעוברת עליה לאחרונה, עם הודעת הפרידה המפתיעה מבעלה, הרב יעקב נחימובסקי. "מתפללת בליבי שאצא מחוזקת מהתקופה הלא פשוטה שאני עוברת. והכי חשוב, אני מאחלת לעצמי להמשיך להקשיב תמיד ללב. כי הלב שלנו אף פעם לא טועה".