ליבי נחימובסקי משתפת בשינוי חיובי: "מאז הפרידה נכנסתי לזה יותר ברצינות"

כוכבת האינסטגרם שיתפה את קהל עוקביה בשגרת אימוני הכושר שלה, שהתרבו מאז הפרידה מבעלה ואבי ילדיה, הרב יעקב נחימובסקי: "כשהגוף שלי חזק פיזית אני מרגישה גם יותר חזקה נפשית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/22 18:00 יז באב התשפב

ליבי נחימובסקי משתפת בשינוי חיובי: "מאז הפרידה נכנסתי לזה יותר ברצינות"
ליבי נחימובסקי, צילום: מתוך מדברים עם עדן הראל, ערוץ 12

אחת מהאושיות הכי אהובות ומוכרות באינסטגרם, החב"דניקית ליבי נחימובסקי, הידועה בכינויה ליבילנד, הפתיעה לאחרונה עם ההודעה הדרמטית כי היא ובן זוגה ואבי ששת ילדיה, הרב יעקב נחימובסקי, החליטו להתגרש. מאז היא כבר הספיקה לספר על הימים הלא קלים שעוברים עליה, והפעם בחרה לשתף בשינוי חיובי דווקא שהביאה הפרידה.

בסבב שאלות ותשובות עם הגולשים ברשת החברתית, נשאלה ליבי האם אימוני הכושר שהיא מבצעת הגיעו בעקבות הפרידה, ועל כך השיבה: "מאז ומתמיד אהבתי ועשיתי כושר. וכן, אני חושבת שמאז הפרידה נכנסתי לזה יותר ברצינות כי ראיתי שהאימונים ממלאים אותי באושר וסיפוק, שם יש לי זמן שהוא רק לעצמי. מה גם שכשהגוף שלי חזק פיזית אני מרגישה גם יותר חזקה נפשית". 

"מרגיע אותי שיש לי לו"ז קבוע של אימוני כוח ואירובי"

בנוסף, נשאלה ליבילנד על התפריט היומי שלה והדגישה כי היא לא בדיאטה. "אם יש מולי פחזנייה אני לגמרי אטעם ממנה ולא אאסור על עצמי שום דבר, לא משנה מה, בסוף אנחנו צריכים את הרגעים המנחמים האלה". היא פירטה גם על זמני השגרה, והסבירה כי יש לה במקרר את כל הארוחות שהיא צריכה, "הרבה יותר מהאוכל מרגיע אותי שיש לי לו"ז קבוע של אימוני כוח ואירובי שאני לא מוותרת עליהם". במענה לשאלה איך היא מתמודדת מול מאכלים עתירים בקלוריות השיבה, "אני אוכלת חתיכה אחת במקום את כל התבנית, ומרוצה".