"מסמר נוסף בארון הקבורה של מורשת רבין": כך ענה אביב גפן לעיתון הבריטי שתקף אותו

עיתון הגארדיאן הבריטי פרסם כתבה על 'כוכב הרוק' אביב גפן, לאחר המונולוג שלו בבית אל: "התנצל על דעותיו בעבר במהלך קונצרט בהתנחלות בגדה המערבית הכבושה" | כך ענה גפן

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/08/22 19:33 ב באלול התשפב

"מסמר נוסף בארון הקבורה של מורשת רבין": כך ענה אביב גפן לעיתון הבריטי שתקף אותו
אביב גפן, צילום: תומר נויברג/פלאש 90

אביב גפן עונה לעיתון הבריטי. אחרי שנתן מונולוג מרגש בבית אל בו התנצל בפניי הקהל על אמירותיו מהעבר, הגארדיאן מתייחס לאביב גפן. בכתבה אודותיו נכתב כי הוא "עורר מחלוקת כשהתנצל על דעותיו בעבר במהלך קונצרט בהתנחלות לאומנית נלהבת בגדה המערבית הכבושה".

התשובה של גפן

עוד נכתב כי גפן היה בעבר סמל השלום, המעבר שלו משקף את ההתקרבות הישראלית ימינה וכי זהו "מסמר נוסף בארון הקבורה של מורשת רבין". בציוץ בטוויטר כתב גפן לגארדיאן: "נשארתי בשמאל, אבל אדם שלא יודע לעשות שלום בתוך עמו, לא יידע לעשות שלום עם שכניו".

כזכור, גפן אמר בהופעה בבית אל כי "הופרדנו מכל מיני סיבות, רציתי לשאת חן בעיני הקהל שלי ודיברתי מתוך בורות. אני רוצה לבקש מכם סליחה מתוך אהבה ומתוך אחדות. הרבה חברים עזרו לי במסע הזה".

הוא הוסיף: "להיות פה היום בבית אל זה דבר שלא הייתי חולם עליו לפני כמה שנים. אני כל כך שמח שאני פה היום אתכם באהבה ובכבוד ומכן אני דורש כמוני רק אחדות ולא לשיסוי אנחנו אחים אמיתיים ולאהבה שלנו אין אהבה גיאוגרפית אלא אהבה בלב. תודה רבה שהוזמנתי לפה. אני אוהב אתכם".

צפו בהתנצלות של גפן: