צפו עומר אדם פיצה את הקהל והתנצל: "נשים לכם תיבת תלונות בחוץ"

אחרי ההופעה הקצרה שעוררה סערה, הזמר המצליח ערך את הופעת הפיצוי הראשונה ופתח אותה בהתנצלות: "עם כל הרצון לעשות רק טוב, בסוף לא יצא מה שאני רציתי ומה שאתם רציתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/22 09:31 כב באב התשפב

עומר אדם פיצה את הקהל והתנצל: "נשים לכם תיבת תלונות בחוץ"
עומר אדם בהופעה, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

סוף טוב לסערה שהתחילה כאשר עשרות אלפי מעריצים שקנו כרטיסים במאות שקלים להופעתו של הזמר עומר אדם בפארק הירקון התאכזבו, לאחר שהזמר עלה לבמה באיחור וסיים את הופעתו מוקדם מהרגיל. אחרי הביקורת, העניק הזמר כרטיסים למופע חדש למי שהתאכזב מההופעה - ללא עלות. אמש (ה') נערכה הופעת פיצוי כזו בלייב פארק בראשון לציון.

"ישבתי עם עצמי והבנתי שצריך לקחת הכל לטובה"

עם תחילת המופע פנה אדם לאלפי מעריציו: "עם כל הרצון לעשות רק טוב, בסוף לא יצא מה שאני רציתי ומה שאתם רציתם. ראיתי מלא תגובות שלכם. הרגשתי בדיוק אותו דבר וחשוב לי שתזכרו שמאחורי כל תגובה שלכם בסופו של דבר עומד בן אדם, עבדכם הנאמן".

"כולנו בני אדם", הדגיש אדם. "ישבתי עם עצמי והבנתי שצריך לקחת הכל לטובה. טוב שאנחנו נפגשים, היינו צריכים להיות יותר ביחד. אני אוהב אתכם ובחיים לא אאכזב אתכם. אם אתם נפגעים מההופעה הזאת – שמתי תיבת תלונות בחוץ".

כזכור, בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, ביקש הזמר את סליחתו מקהל מעריציו. "קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות. אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם. אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי אני לעולם לא אאכזב, נקודה!! אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם".