אחרי שאכזב את מעריציו: הפיצוי המפתיע של עומר אדם

הזמר המצליח עורר את זעמם של עשרות אלפי מעריצים שזכו להופעה בת שעה בלבד | הבוקר עומר אדם מציע פיצוי: "מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב - יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 11:49 יח בתמוז התשפב

אחרי שאכזב את מעריציו: הפיצוי המפתיע של עומר אדם
עומר אדם, צילום: David Cohen/Flash90

ביום חמישי האחרון, עשרות אלפי מעריצים קנו כרטיסים במאות שקלים להופעתו של הזמר הנערץ, עומר אדם בפארק הירקון. הזמר עלה לבמה בשעה 22:00, באיחור, וסיים את הופעתו ב-22:58, כשהוא גורם לאכזבה רבה בקרב עשרות אלפי המעריצים. היום (א') פרסם הזמר כי מי שהתאכזב מההופעה - זכאי לקבל כרטיס חדש ללא עלות.

ב-פוסט שפרסם ברשתות החברתיות, ביקש הזמר את סליחתו מקהל מעריציו. "קהל אהוב ויקר שלי, מאז ההופעה בערב חמישי אני לא מפסיק לחשוב מה ואיך לעשות", התנצל אדם, "אחרי תקופת קורונה, רצינו לקיים מופע ענק עם אמן מצליח בינלאומי שייתן עניין וחוויה ושנצליח ביחד לתת לכם מופע מושלם. הגעתם מרחוק, הלכתם 40 דקות ברגל. תיגברנו רכבות אבל לא כולם יכולים להגיע ברכבת ונוצרו פקקי ענק. כשירדתי מהבמה הרגשתי אתכם מקסימום וכמובן שלא היתה לי כוונה שאף אחד יתאכזב. אבל השעה 23:00 זה חוק!! המוסיקה צריכה להיפסק כי יש דיירים שמתגוררים סביב הפארק!!"

עומר אדם: "אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי - אני לעולם לא אאכזב"

אדם החליט בעקבות האכזבה מהופעתו, לחלק לקהל המתוסכל כרטיסים חדשים להופעותיו הקרובות בחינם. "אני יודע שיש גם הרבה אנשים שנהנו והשקענו בהפקה הזו מכל הלב", שיתף הזמר, "ביחד עם כל אנשי ההפקה שלי שגם הם מרגישים תסכול רב אחרי חודשים של הכנות החלטנו ככה: אנחנו פותחים כמה מופעים (נעדכן בהמשך איפה), כמו שאנחנו אוהבים, בהם נוכל לשיר יחד ואוכל לראות אתכם איתי. אז כל מי שרכש כרטיס והיה בהופעה והתאכזב (וגם כל מי שרכש, היה ולא התאכזב) יוכל לקבל כרטיס חדש ללא עלות".

בסיום דבריו, הבטיח הזמר שהוא לא יאכזב שוב את קהל מערציו. "אני חלק מכם ואתם ממני וכמו שעד היום לא אכזבתי (אני מקווה)", אמר אדם, "אני לעולם לא אאכזב, נקודה!! אנחנו נשקיע את הנשמה ונבנה לכם ליין אפ שגם נצחק וגם נבכה. אני מתנצל אם חלקכם התאכזבתם! נשבע באמאאאא ובאבאאאא שהייתה לי כוונה רק לשמח ולהפתיע אבל במדינתנו הקטנה והמיוחדת בסוף הכי טוב לנו איתנו!! ורק איתנו. מארגן הכל ומעדכן. ניפגש בקרוב, אוהב אתכם".