עומר אדם בא קרבי : "מבקש מהגברים להצטייד בנעליים קרביות, ומהבנות להגיע עם כומתות"

לקראת הופעת הענק של עומר אדם בפארק הירקון, שיתף הזמר המצליח סרטון ובו ניראים ההכנות לקראת המופע, אדם שיופיע מול עשרות אלפי מעריצים כתב "יוצאים לקרב, יום חמישי תתכוננו, אוהב אתכם" 

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/22 15:45 יג בתמוז התשפב

עומר אדם בא קרבי : "מבקש מהגברים להצטייד בנעליים קרביות, ומהבנות להגיע עם כומתות"
עומר אדם, צילום: David Cohen/Flash90

לקראת הופעת הענק של עומר אדם וניקי ג'אם בפארק הירקון בתל אביב ביום חמישי הקרוב, הזמר המצליח מחמם מנועים ומשתף את עוקביו באינסטגרם בהכנות המטורפות לקראת ההופעה. אדם שיתף סרטון בו ניראת ההקמה של המתחם העצום בו יופיע, ותיאר לעוקביו את ההכנות לקראת המופע "בנינו עיר שלמה על ברזלים, רק לכבודכם". 

"אני מבקש מהגברים להצטייד בנעליים קרביות, ומהבנות להגיע עם כומתות, יוצאים לקרב"

בפוסט באינסטגרם כתב עומר אדם "בנינו עיר שלמה על ברזלים, רק לכבודכם, דאגנו לתיגבור רכבות בכל ישראל.  אני מבקש מהגברים להצטייד בנעליים קרביות, ומהבנות להגיע עם כומתות, יוצאים לקרב, יום חמישי תתכוננו, אוהב אתכם". 

אדם, שעבורו תהיה זו הפעם השנייה שמופיע בפארק הירקון אחרי שעשה זאת לפניח כשלוש שנים, נראה מתרגש מעצם האירוע - הופעה מול עשרות אלפי מעריצים הכוללת הכנות מקדימות בסדר גודל שכמעט ולא ניראה בארץ עם זמר ישראלי. 

המחווה המרגשת של עומר אדם ליעל שלביה: "זכיתי בך"

כזכור, הזמר המצליח עומר אדם והדוגמנית המצליחה יעל שלביה חשפו לפני כחודש זוגיות חדשה שהותירה רבים בהלם. אדם שהוציא שיר חדש  שנקרא "תמיד שלך" הקדיש אותו לשלביה, מה שמראה על כוונות רציניות של אדם כלפי הדוגמנית הדתייה. שלביה מצידה הגיבה על הפוסט: "אהוב שלי"