עקיבא חוגג יום הולדת ושיתף תמונה משפחתית עם ברכה מרגשת

הזמר האהוב חגג יום הולדת בחיק הטבע עם משפחתו ובפוסט באינסטגרם הוסיף ברכה מרגשת לעוקביו: "אתם יפים וטובים כל כך ככה כמו שאתם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/22 18:04 יב באב התשפב

עקיבא חוגג יום הולדת ושיתף תמונה משפחתית עם ברכה מרגשת
עקיבא. משפטים אהובים, צילום: שי פרנקו

הזמר עקיבא תורג'מן, הידוע פשוט כ"עקיבא", חגג היום את יום הולדתו ה-31 ולכבוד המאורע המשמח יצא עם משפחתו לטיול בחיק הטבע. עקיבא יצא לחיק הטבע עם אשתו צורית, איתה הוא משתף פעולה לעיתים קרובות בתהליך היצירה, ועם ילדיהם ובפוסט באינסטגרם הודה על היום המיוחד והוסיף ברכה מרגשת לעוקביו.

הזמר האהוב, שחוגג את יום הולדתו בתאריך העברי כמובן, כתב כי יום ההולדת הוא זמן שבו בכל שנה הוא עוצר להודות על המשפחה, הטבע וכל הטוב והשפע בחייו, ששום דבר מהם איננו מובן מאליו וכתב: "תודה לך ה' יתברך". עקיבא הוסיף ברכה לעוקבים ובה כתב: "מברך אתכם שתרגישו עמוק בלב שאתם יפים וטובים כל כך, ככה כמו שאתם".

צפו בפוסט המלא:

עקיבא נולד בדימונה, לפנינה ולרב דוד תורג'מן, ראש הישיבה הגבוהה בעיר. אחותו היא הזמרת רוחמה בן יוסף. היה חניך ומדריך בבני עקיבא. בתיכון למד בישיבת מקור חיים ובישיבת עתניאל ולאחר מכן לישיבת רמת גן. 

בשנת 2017 הוציא את אלבום הבכורה שלו, בשנת 2018 הוציא אלבום שני שבו הסניגל "אל תעזבי ידיים" שהגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגלצ ולמקום השביעי במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה. במרץ 2020 הוציא את הסינגל "פשוטים", שזכה גם כן להצלחה והגיע למקום ה-24 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ.

צפו בשירו של עקיבא "יש בך הכל":