נרקיס רוצה לשיר בבית המקדש: "סומכת על המשיח שיסדר את כל העניינים הטכניים"

הזמרת המצליחה שנולדה בתאריך ח' באב, חוגגת יום הולדת, ומודה להשם ולקהל: "מה שקורה איתנו בהופעות זה באמת קסם" | אחרי תשעה באב צפויה נרקיס לפרסם לוח הופעות חדש, ובקרוב יגיע שיר נוסף

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/22 12:47 ח באב התשפב

נרקיס רוצה לשיר בבית המקדש: "סומכת על המשיח שיסדר את כל העניינים הטכניים"
צילום: Flash90

תשעה באב כבר ממש פה ומכל הימים בשנה, נדמה כי מדובר באופן אישי מדובר ביום הכי פחות נחמד להיוולד בו, אלא אם כן אתה המשיח. ולהיוולד יום לפני תשעה באב? גם כן לא בטוב אבל לא ממש תלוי בנו. בפוסט אותו העלתה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה הזמרת המצליחה נרקיס על יום ההולדת שלה, שחל איך לא, בתאריך ח' בחודש אב.

"ביחד אנחנו נביא בשורה חדשה לעולם"

"רק לי מתאים להיוולד יום לפני תשעה באב (יומולדת עברי)", פתחה נרקיס, "כי אחרי הכאב והקושי אני מאמינה גדולה בניסים, אני מאמינה שייבנה בית מקדש חדש ואני מדמיינת אותי שרה שם (סומכת על המשיח שיסדר את כל העניינים הטכניים). אני מאמינה שאין גיל לחלומות ובאמת שהכל נמצא כבר אצלכם ורק אתם תחליטו מתי העולם צריך לשמוע עליכם ולהכיר אתכם באמת...". 

לכבוד יום הולדתה, הודתה נרקיס לקב"ה, למשפחתה, לחבריה ומכריה: "תודה לבורא עולם שלא מוותר עלי גם כשאני מתמרמרת עליו כל יומיים בערך. תודה למשפחה שלי ההורים והאחיות שעוטפת אותי בעליות ובמורדות, תודה לחברים שלי שמשתגעים איתי ומכילים אותי". נרקיס הודתה גם למנטורית שלה: "אשת סודי ומגשימת החלומות שלי. שבע שנים אנחנו חופרות בכוונה בכאב (משוגעות ) בכדי להוציא ניצוצות לעולם".

נרקיס הודתה גם לילדה הקטנה שהיא: "ותודה לילדה הקטנה שחיה בתוכי שממש לא מעניין אותה שאני היום בת 41 (איזה שטויות לא נכון ?!!!) ולא אכפת לה מהמציאות היא חולמת בענק ואני זורמת איתה על הכל". לסיום פרסמה הזמרת תודה לקהל, "ביחד אנחנו נביא בשורה חדשה לעולם, ומה שקורה איתנו בהופעות זה באמת קסם". 

אחרי תשעה באב, צפויה נרקיס לפרסם לוח הופעות חדש, ובהמשך גם סינגל חדש. "בקיצור רק התחלנו אני ואתם".