לא פראיירית קארין קליינברג התאכזבה ועקצה: "סיבנו אותי כי אני אישה, 2022 עלק התקדמנו"

אושיית הרשת הסרוגה שיתפה את עוקביה בתקרית שקרתה לה במוסך, כאשר באה להחליף 2 נורות ברכב, וגילתה שנגבה ממנה מחיר שגבוה מהמחיר הסטנדרטי "סיבנת אותי לקחת לי יותר כי אני אישה ואני לא אחזור לכאן שוב"

חדשות כיפה חדשות 31/07/22 11:15 ג באב התשפב

קארין קליינברג התאכזבה ועקצה: "סיבנו אותי כי אני אישה, 2022 עלק התקדמנו"
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

סטריאוטיפים במוסך: אושיית הרשת הסרוגה קארין קליינברג, שיתפה הבוקר את עוקביה בתקרית שקרתה לה במוסך, קליינגברג מספרת שבאה להחליף 2 נורות קדמיות ברכב, המוסכניק דרש ממנה סכום גבוה מהרגיל על החלפת הנורות לטענתה רק בגלל שהיא אישה. "מסתבר שבמדינת ישראל זה עדיין סבבה לקחת לאשה תשלום יותר גבוה בתחום שהיא פחות מבינה בו. מרגיז!"

"אמרתי לו על מה? על החלפת 2 מנורות? אתה רציני?" 

קליינברג שיתפה את קהל עוקביה בסטורי את הסיפור המכעיס "הגעתי להחליף 2 מנורות קדמיות במוסך בשדרות, זכרתי שקיבלתי שם שירות מהיר לפני המון זמן אז חזרתי לשם, כשבאתי לשלם אמרו לי 100 ש"ח"  קליינברג מספרת שלא קיבלה את המחיר שנגבה ממני כהגיוני וטענה בפני המוסכניק שלדרוש 100 שקל על החלפת 2 מנורות זה מחיר גבוה יחסית לפעולה "אמרתי לו על מה? על החלפת 2 מנורות? אתה רציני?" 

צילום: צילום מסך אינסטגרם

"יצאתי במבט של "סיבנת אותי לקחת לי יותר כי אני אישה ואני לא אחזור לכאן שוב". 

קליינברג מספרת שהמוסכניק ניסה ל"סבן" אותה וענה לה "היה צריך לפרק את הפנסים וגם להחליף מנורות", קליינברג לא קיבלה  את הסיבה התמוהה שקיבלה וענתה לאיש השירות "לא ידעתי שמחליפים מנורה בלי לפרק את פנסים, ויותר מזה, זה פעולה שביצעתם תוך שניה עם מברג"

אושיית הרשת הסרוגה החליטה לא לוותר והתקשרה לברר עם בני משפחתה האם המחיר שנגבה ממנה היה הגיוני, "חייגתי לאבא שלי ולאחי שאמרו שהמחיר להחלפת נורה נע בין 60-80 ש"ח גג." והתאכזבה כששמעה את המחיר הנמוך למה שנבה ממנה "יצאתי במבט של "סיבנת אותי לקחת לי יותר כי אני אישה ואני לא אחזור לכאן שוב". 

"הבחור חייך אלי ואמר לי "את צודקת. 2022 עלק התקדמנו" 

לבסוף. מספרת קליינברג שראתה לקוח אחר של אותו מוסך ושאלה אותו האם גם ממנו כגבר היו גובים מחיר כזה "בדרכי החוצה ראיתי בחור שבדיוק שילם ואמרתי לו מעניין אם גם לך היו אומרים 100 ש"ח - אני בטוחה שלא כי אתה גבר", קליינברג מספרת שהבחור חייך אלי ואמר לי "את צודקת. וסיימה בנימה עוקצנית  "2022 עלק התקדמנו" 

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון צילום: באדיבות המצולמת

"אני כל כך שונאת שקרנים, רמאים וחצופים"

בשבוע שעבר שיתפה קליינברג על תביעה שהגישה כנגד זוג שבחר לא לקיים את החוזה שחתמו מולם. וסיפרה באינסטגרם: "כשהייתי באמצע ההיריון וכשרק נכנסנו לבית החדש החלטנו להגיש תביעה נגד זוג שהחליט לקנות מאיתנו את הריהוט בבית הקודם בידיעה שזה תנאי להשכרת הדירה דבר שאושר עם בעל הדירה".

קליינברג סיפרה על המשפט ועל הזכייה בו "מכאן והלאה החלטנו להגיש מכתב תביעה. ידענו שאנחנו יוצאים להילחם על הערכים שגדלנו עליהם, אני כל כך שונאת שקרנים, רמאים וחצופים, וידעתי שאני לא מוותרת. ידעתי שהאמת אצלנו. תמיד הייתי ״לוחמת צדק״. בשעה 9:30 מתחיל המשפט והשופטת אומרת לנתבעים ״לא הבנתי את כתב ההגנה שלכם. חתמתם על חוזה , אתם לא ילדים" קלינברג סיפרה בשביעות רצון כי בסופו של דבר הם ניצחו במשפט "שיעור שני שאני עוברת בחיים האלה בנושא המשפטי - האמת חזקה יותר מהכל. ניצחנו במשפט ברוך השם".