קארין קליינברג נגעה בנושא חשוף ורגיש, הגולשות לא נשארו אדישות

אושיית הרשת והאם הטרייה, קארין קליינברג משתפת את עוקביה בגילוי לב רגיש על התקופה שהיא עוברת| בפוסט באינסטגרם היא כותבת על הקשיים שאחרי הלידה: "ביקשתי שיראו אותי. ביקשתי קירבה. ביקשתי חום ואהבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/22 13:10 כ בתמוז התשפב

קארין קליינברג נגעה בנושא חשוף ורגיש, הגולשות לא נשארו אדישות
צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

אושיית האינסטגרם הסרוגה, קארין קליינברג, העלתה היום (א') פוסט לאינסטגרם ובו שיתפה בקושי הגדול עמו היא מתמודדת ב"חופשת הלידה שלה", ותיארה מצב רגשי קשה כאשר היא מתארת את האתגרים עמם היא ניצבת מדי יום מאזד הלידה. כזכור, לפני כחודשיים ילדה קליינברג את בנה הראשון ובשרה: "היום בו הפכנו להיות אמא ואבא, לנסיך קטן, ברוך הבא לעולם גוזל קטן שלנו, תודה בורא עולם על הנס המטורף והמיוחד הזה".

"בא לי לצעוק שגם אחרי חודשיים מהלידה אנחנו צריכות להרגיש שאנחנו לא לבד. ביקשתי שיראו אותי"

מאז הלידה המשיכה קליינברג לשתף את העוקבים בחווית ההורות. אמש (ב') סיפרה על הפעם הראשונה שיצאה להופעה מאז לידת בנה ועל הביקורות שספגה בעקבות זאת, והיום שיתפה בצדדים מאתגרים נוספים של חווית האמהות הטרייה: "בא לי לצעוק שגם אחרי חודשיים מהלידה אנחנו צריכות להרגיש שאנחנו לא לבד. ביקשתי שיראו אותי. ביקשתי קירבה. ביקשתי חום ואהבה. לא זכור לי מתי פעם אחרונה ביקשתי דבר כזה".

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון

קארין ואריאל קליינברג בתמונת צילומי ההריון צילום: באדיבות המצולמת

קליינברג כתבה בגילוי לב על רגעי השבירה: "אני רגילה להעניק לאחרים מבלי שיבקשו. אז נשברתי. אמרתי את שעל ליבי אבל לא הייתה הבנה. אז בכיתי. בכיתי כמו הילדה בגן שמבקשת ״תתייחסו אליי״. תראו אותי. אני צמאה לעטיפה. ההורמונים כאן. הם קיימים. אל תטעו כשאני לבושה, מאופרת ומדברת אני עדיין במקום שביר".

הגולשות תמכו בקליינברג: "חושבים שאנחנו ב'חופשת' לידה, אנחנו בהחלמת לידה"

קהל העוקבות הנאמן של קליינברג לא נשאר אדיש לפוסט החשוף והרגיש. עוקבת אחת כתבה: "לצערי בחברה שלנו עדיין חושבים שאנחנו "בחופשת" לידה ולא מצליחים להבין שאנחנו רחוק שנות אור מלהיות בחופש!!! אנחנו בהחלמת לידה!!! מלקקות את הפצעים", אחרת הוסיפה: "לידה זה טראומה לגוף ולנפש.. לוקח זה להתאושש.. קחי את הזמן גם אם זה חודשים", גולשות נוספות הביעו את הבנתן למצבה של קליינברג וקרא לאחרות לפעול כדי להיטיב את מצבן ולא להתבייש, "בנות אל תתביישו לקבל עזרה מהמשפחה. מציעים לכן תקחו, אל תהיינה גיבורות . זה מקל ויקל" , עוקבת אחרת כתבה "וואוו לגמרי..זו התחושה הכי עצומה ומחניקה שקיימת אחרי לידה.." עוד עוקבת כתבה,  "חודשיים? אחותי, שנתיים אחרי לידה זה עוד זמן התאוששות. את לגמרי בסדר"

צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

.