קארין קליינברג ניצחה במשפט: "תודה לאל שהכל מתועד"

האושיה הסרוגה קארין קליינברג משתפת בסיפור אישי על חוזה שלא מומש והגיע עד לבית המשפט, שם השופטת פסקה לטובתה: "האמת חזקה יותר מהכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/22 13:56 כג בתמוז התשפב

קארין קליינברג ניצחה במשפט: "תודה לאל שהכל מתועד"
קארין ואריאל קליינברג , צילום: באדיבות המצולמת

גם אזרח פשוט שמתנהל לפי הספר יכול בקלות להיקלע לבעיות משפטיות, וזה קרה ללא אחרת מהאושיה הסרוגה קארין קליינברג שהיא ובעלה הסתבכו עם זוג שבחר לא לקיים את החוזה שחתמו מולם.

קארין סיפרה באינסטגרם: "כשהייתי באמצע ההיריון וכשרק נכנסנו לבית החדש החלטנו להגיש תביעה נגד זוג שהחליט לקנות מאיתנו את הריהוט בבית הקודם בידיעה שזה תנאי להשכרת הדירה דבר שאושר עם בעל הדירה. רצינו למכור את הרהיטים שהיו מיועדים בגודלם לבית השכור במקום לקחת אותם איתנו לבית החדש בידיעה שהובלה יכולה רק להרוס את הריהוט. חתמנו על חוזה מפורט עם בני הזוג שהיו מקסימים ונחמדים במפגשים שלנו.

/>
לאחר כניסתם לבית עם הריהוט הקיים שהם בחרו עם המחיר שהם ציינו בחוזה, ומאותו רגע אני מגלה שאין קול ואין עונה בצד השני לאחר כמעט 20 יום הם החליטו להגיב להודעות אחרי שציינתי שאני הולכת לבית המשפט עם הסיפור הזה. הם טענו שהם לא מתכוונים לשלם כי הם לא מעוניינים בריהוט אלא רק בדירה ושאני מוזמנת לבוא ולקחת את הריהוט שלי בחזרה".

"אני כל כך שונאת שקרנים, רמאים וחצופים"

על הקרב בבית המשפט היא מספרת: "מכאן והלאה החלטנו להגיש מכתב תביעה. ידענו שאנחנו יוצאים להילחם על הערכים שגדלנו עליהם, אני כל כך שונאת שקרנים, רמאים וחצופים, וידעתי שאני לא מוותרת. ידעתי שהאמת אצלנו. תמיד הייתי ״לוחמת צדק״. בשעה 9:30 מתחיל המשפט והשופטת אומרת לנתבעים ״לא הבנתי את כתב ההגנה שלכם. חתמתם על חוזה , אתם לא ילדים", מאותו רגע הבנתי שהשופטת רואה את האמת המרוחה לאורך כל ההתכתבויות שלנו עם בני הזוג חומר שהיה הבסיס לתביעה שלנו.

במהלך הדיון אני שומעת שקרים על ריהוט שבור , שאנחנו רמאים, שהם מהיום הראשון לא רצו את הריהוט , שהם לא חתמו על החוזה בכלל. תודה לאל שהכל מתועד בשיחות, תודה לאל שהייתי מספיק אחראית להכין חוזה ולהתעקש שיחתמו. תודה לבורא על שיעור שני שאני עוברת בחיים האלה בנושא המשפטי - האמת חזקה יותר מהכל. ניצחנו במשפט ברוך השם".