הדוגמנית שלמדה באולפנה: "אני שומרת נגיעה וזה מגן עליי"

הדוגמנית מוריה דרור מאלעד נולדה לאבא תימני מסורתי ואמא סינית שעברה תהליך גיור, היא למדה באולפנה ועשתה שירות לאומי אבל אז החלה בקריירת דוגמנות: "עד שהכרתי את חבר שלי שמרתי נגיעה לחלוטין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/22 08:33 כג בתמוז התשפב

הדוגמנית שלמדה באולפנה: "אני שומרת נגיעה וזה מגן עליי"
שמירת נגיעה, אילוסטרציה, צילום: שאטרסטוק

הדוגמנית מוריה דרור מככבת היום בקמפיינים של מגוון חברות בישראל, אבל עד לפני כמה שנם היא הייתה תלמידה באולפנה באלעד. בראיון למגזין סוף השבוע של מאקו היא מספרת על ההתרחקות מהדת והגבולות שעדיין נשארו.

"כעסנו על הקדוש ברוך הוא על כל דבר"

דרור מספרת: המשפחה, אבא תימני מסורתי ואמא סינית שעברה תהליך גיור התמקמה בעיר אלעד. שם היא גם למדה באולפנה, על ההתרחקות מהדת היא אומרת: "לקראת כיתה י"ב כמה חברות שלי התחילו להיחלש בדת והלכתי בעקבותיהן, זה היה סוג של מרד נעורים. כעסנו על הקדוש ברוך הוא על כל דבר".

על המצוות עליהם היא מקפידה סיפרה: כ"שאני מגיעה לסט צילומים אני תמיד מספרת שאני דתייה ושאני שומרת נגיעה, העובדה שאני שומרת נגיעה יוצרת גבולות ברורים בכל מה שקשור לעבודה שלי לצד גברים. זה מגן עליי".

"שמירת נגיעה היא ערך שגדלתי איתו"

איך זה מסתדר עם כך שיש לה חבר? "עד שהכרתי את חבר שלי שמרתי נגיעה לחלוטין. היום אני לא שומרת איתו אבל מקפידה בכל סיטואציה אחרת", מסבירה הדוגמנית, "שמירת נגיעה היא ערך שגדלתי איתו. בתכלס זה אומר לא לגעת בכל זכר שהגיע לגיל מצוות, אז לא לחיצת ידיים, לא כיפים, לא חיבוקים. לא לגעת בכלל".