ליבי נחימובסקי עולה להתקפה אחרי הגירושין: "לא קשור לאף אדם בעולם הזה"

ליבילנד בסדרת שאלות בסטורי מתייחסת לגירושין, ולהחלטה שלה לשתף מה עובר עליה: "המטרה המרכזית שלי כשאני משתפת היא לעזור לנשים שנמצאות בסיטואציות דומות לשלי בחיים שלהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 19:23 יח בתמוז התשפב

ליבי נחימובסקי עולה להתקפה אחרי הגירושין: "לא קשור לאף אדם בעולם הזה"
ליבילנד, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

אושיית הרשת החרדית ליבי נחימובסקי הפתיעה את כולנו לפני שבועיים כשהודיעה על ההחלטה שלה ושל בן זוגה יעקב נחימובסקי להתגרש אחרי למעלה מעשור של זוגיות מתוקשרת. אחרי שבן זוגה לשעבר החליט לשבור שתיקה, גם היא פתחה את האינסטגרם שלה לשאלות העוקבים.

הסקרנות מובנת לי

אחרי סדרת סטורים ברוח קלילה, כתבה ליבילנד: "ועכשיו רגע של רצינות. קודם כל אתן מקסימות ודואגות ושואלות וזה לגמרי בסדר ומובן לי ואני גם מבינה את הסקרנות והכל, אבל אני חושבת שמעבר לשיתוף שלי בהתמודדות האישית בתקופה הזאת כל השאר לא קשור לאף אדם בעולם הזה".

בהמשך היא התייחסה לסיבות בגללן היא משתפת את מה שעובר עליה: "המטרה המרכזית שלי כשאני משתפת היא לעזור לנשים שנמצאות בסיטואציות דומות לשלי בחיים שלהן, ואם אני מצליחה איך שהוא לעזור להם דרך הגישה שלי לחיים דרך השיתוף האישי או אפילו אם הן רק תחייכה ותדענה שהן לא לבד זה יהיה הסיפוק הכי גדול שלי".

כזכור, בהודעתה הדרמטית כתבה ליבי: "אז אתחיל מהסוף: אחרי 14 שנים יחד ושישה ילדים שהם הכל בשבילי, יעקב ואני החלטנו להיפרד. קשה היה לקבל החלטה כזו והיא יכולה לומר שזו ההחלטה הכי קשה ומפחידה שקיבלתי בחיים אבל יחד עם זאת אני הולכת אליה שלמה ומודעת לאתגרים הלא פשוטים שיהיו בדרכי. יודעת שהטוב האמיתי עוד לפני ומתרגשת להתחיל מסע חדש בחיי".