הפרוד של ליבי נחימובסקי שובר שתיקה: זה האתגר הכי גדול מבחינתי

שבועיים אחרי שההחלטה להתגרש של ליבי נחימובסקי, ליבילנד הסעירו את הרשת, הפרוד הטרי יעקב נחימובסקי שובר שתיקה ומספר על ההתמודדות הלא פשוטה: "בעולם של הגברים ההתמודדות יותר מאתגרת" | ומה אומרים לילדים?

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/22 12:59 יח בתמוז התשפב

הפרוד של ליבי נחימובסקי שובר שתיקה: זה האתגר הכי גדול מבחינתי
ליבי נחימובסקי, צילום: מתוך "מדברים עם עדן הראל", ערוץ 14

אושיית הרשת ליבי נחימובסקי הפתיעה את כולנו לפני שבועיים כשהודיעה על ההחלטה שלה ושל בן זוגה יעקב נחימובסקי להתגרש אחרי למעלה מעשור של זוגיות מתוקשרת. עכשיו הוא מחליט לשבור שתיקה ולשתף באינסטגרם הפופולארי שלו איך מתמודדים.

הפרוד של ליבילנד: הילדים צריכים להיות רחוקים מאור הזרקורים בתקופה המורכבת

נחימובסקי נשאל, "מה עובר עליך בתקופה האחרונה"?, וענה: "יש אתגרים בחיים, באופן טבעי נשים מחזקות נשים ובעולם של הגברים ההתמודדות יותר מאתגרת, זמן טוב להתחבר לתעצומות ולחזק את האמונה". 

"ברור שזה תהליך, לא קורה פתאום ביום בהיר"

על הילדים הוא מספר, "זה האתגר הכי גדול מבחינתי, הרבה שיחות אישיות ועבודה מנטלית לחבק, לשמוע, להקשיב וללכת בין הטיפות. לשיטתי הם צריכים להיות רחוקים מאור הזרקורים בתקופה המורכבת הזאת ולכן אני כמעט לא מעלה". 

נחימובסקי הוסיף וסיפר על הפרידה: "ברור שזה תהליך, לא קורה פתאום ביום בהיר, חדי העין יכולים להיכנס לעמוד המשפחתי ולחפש אתי בתמונה אחורה שנה ויותר. יש לנו ילדים משותפים ולנצח יהיו להם אבא ואמא שאוהבים אותם וידאגו להם".