ציטוט של הרב קוק ואימוג'י לב אדום: נפתלי בנט מברך את בנו יוני

יוני בנט, בנו של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט וכוכב טיקטוק עם עשרות אלפי עוקבים חוגג היום 17. בציוץ שפרסם בטוויטר בירך ראש הממשלה היוצא את בנו הבכור בברכה ציוניית דתית קלאסית

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/22 11:33 יב בתמוז התשפב

ציטוט של הרב קוק ואימוג'י לב אדום: נפתלי בנט מברך את בנו יוני
יוני בנט, צילום: צילום מסך אינסטגרם

יוני בנט, בנו של ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט, חוגג היום 17. בציוץ שפרסם היום בטוויטר, בירך ראש הממשלה לשעבר את בנו וכתב "יוני שלי, בכורי, בן 17. עלה למעלה, עלה, כי כח רב לך. יום הולדת שמח", והוסיף אימוג'י של לב אדום.

את יום הולדתו הקודם חגג בנו הבכור של ראש הממשלה החליפי, וכוכב רשת בפני עצמו, במסיבת בריכה נוצצצת אליה הזמין מספר רב של חברים וחברות. המסיבה זכתה לסיקור נרחב באמצעי התקשורת ובמהלכה קיבל אושיית הרשת עוגה גדולה ומושקעת לקול התלהבותם של החברים מרעננה.

פרסם סטורי תמיכה באביו באינסטרגם 

כזכור, במהלך השנה האחרונה ספג בנט האב קיתונות של בוז ואף איומים על חייו. לאחר אחד האיומים הגיב בנו המתבגר של ראש הממשלה, האיומים כלפי משפחתו, ובסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו קישר את האירוע המטריד להסתה נגד ראש הממשלה, "זה כל כך עצוב שדברים כאלה קורים בגלל הסתה, והמוח של אנשים מתבשל מאנשים שיש להם במה והם משפיעים ומגיע להם לשבת בכלא מכל שטיפות המוח שהם גורמים לאנשים".

צילום: חיים צח

ביום ההולדת שעבר עוד כיהן נפתלי בנט כראש הממשלה ולכן נפקד ממסיבת הבריכה. כעת, כשהוא אחרי שנת כהונה סוערת ולקראת פרישה, לפחות זמנית, מהפוליטיקה, אולי ימצא ראש הממשלה החליפי יותר פנאי להשתתף במסיבת יום ההולדת של בנו.

צפו ביוני בנט מככב בטיקטוק:

@yoni_bennett

♬ original sound - Yoni