מאיה ורטהיימר בשיתוף מרגש: "צריך להיות קרוב למוות כדי לזכור לחיות"

לא הרבה זמן עבר מאז שאיבדה מאיה ורטהיימר את אביה, איש העסקים איתן ורטהיימר למחלת הסרטן, איבדה ילד בן 9 שהיה מקורב אליה למחלה הארורה. כדי לקום שיתפה ורטהיימר על דברים טובים שצומחים מתוך קושי

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/22 20:58 א בתמוז התשפב

מאיה ורטהיימר בשיתוף מרגש: "צריך להיות קרוב למוות כדי לזכור לחיות"
מאיה ורטהיימר סופדת לאביה, צילום: Flash90

לפני כשלושה חודשים איבדה השחקנית ואושיית האינסטגרם מאיה ורטהיימר את אביה, איש העסקים איתן ורטהיימר למחלת הסרטן. בשבעה שלו נפטרה גם סבתה, והשבוע נפטר ילד בן 9 שהיה מקורב אליה, מסרטן גם הוא.

ורטהיימר שיתפה באינסטגרם כי עוברים עליה זמנים קשים, ומה שמחזיק אותה זה האמונה שכל קושי מצמיח טוב, וכך היא סיפרה כיצד הוריה, שהיו מאוהבים בתיכון ונפרדו בהמשך, חזרו להיות ביחד בעקבות מות סבתה. אימה הייתה גרושה, ששמעה שאימו של איתן, אהובה מהתיכון נפטרה היא החליטה שהיא חייבת לבוא לנחם וכך הקשר התחדש.

היא שיתפה את קהל עוקביה בראיון שהיא קיימה ברשת 13 ושודר לילה לפני שאבא שלה נפטר, שם היא אומרת: "אני זכיתי, לא לכולם יש כזאת מערכת יחסים עם ההורים שלהם. אולי לפעמים אתה צריך להיות קרוב למוות, כדי לקבל זיכרון לזה שאתה צריך לחיות".

בהמשך קיבלה ורטהיימר עשרות סיפורים מהגולשים שכתבו חוויות אישיות שלהם, ששיתפו כיצד מהאסונות הגדולים ביותר שקרו להם צמחו דברים טובים, ושיתפה בסיפורים המרגשים. נזכיר כי ורטהיימר חיה על קו ישראל- ניו-יורק בעקבות התפקיד של בעלה, אסף זמיר שמשמש כקונסול ישראל בניו יורק בימים אלו.