מאיה ורטהיימר נפרדת מאביה: "תמיד תמשיך לחיות בתוך ליבי"

השחקנית המפורסמת עוברת ימים לא קלים עם מותו של אביה ממחלה קשה. בפוסט שהעלתה לרשת החברתית חלקה עם העוקבים תמונה מרגשת של השניים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/04/22 12:09 ד בניסן התשפב

מאיה ורטהיימר נפרדת מאביה: "תמיד תמשיך לחיות בתוך ליבי"
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בתחילת השבוע הלך לעולמו בגיל 71 איש העסקים והמיליארדר איתן ורטהיימר, אשר ייסד עם אביו, סטף ורטהיימר, את קבוצת IMC, שנמכרה תמורת 6 מיליארד דולר. אחת מחמשת ילדיו היא השחקנית מאיה ורטהיימר, הנשואה לקונסול הכללי של ישראל בניו-יורק אסף זמיר.

ורטהיימר, שבעבר שיתפה ברשת לא פעם את תחושותיה בעקבות המחלה של אביה, ספדה לו הבוקר (ג'), ובפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לצד תמונה של השניים מיום חתונתה כתבה, "מזכרת קטנה מאיש גדול. אבא שלי, אתה הכל. תמיד תמשיך לחיות בתוך ליבי". 

תודה שיש לי אתכם אמא ואבא

ביום המשפחה האחרון, שיתפה את קהל עוקביה על הקושי במרחק שנגרם עקב עבודתו של בעלה מעבר לים. "התחלתי לכתוב שהיום דווקא קשה לי במיוחד. דיברתי עם אבא ואמא בבוקר לא היה לי קל. המרחק גורם לי להרגיש כאילו האדמה נשמטת מתחת לרגלי והבסיס שלי, הורי ואחי מרגישים לי רחוקים. כל המחשבות הקשות באות לראשי. אני מנסה לעצור ולחשוב מה הורי לימדו אותי. 'הבחירה להיות חיובית', לראות את האפשריות. לראות את הברכות שבחיי כל יום. להוקיר תודה. החיים האמיתים, הם לא אגדה. אבל הם מה שאנחנו נעשה מהם. והיום אומנם קשה במיוחד אבל בואו ננסה רגע לומר תודה. תודה שיש לי אתכם אמא ואבא תודה על כל יום שאתם פה".