קארין קליינברג משתפת בסיפור הלידה: "דיברתי עם הקב"ה"

יוצאת המירוץ למליון שהביאה את בנה איתי לעולם לפני שבועיים משתפת את עוקביה באינסטגרם על סיפור הלידה שלה: "היה לי שיח אחר עם בורא עולם, בקשה טיפשית- לא ללדת בשבת"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/06/22 20:27 ז בסיון התשפב

קארין קליינברג משתפת בסיפור הלידה: "דיברתי עם הקב"ה"
קארין ואריאל קליינברג, צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

הזוג שפרץ לחיינו מהתוכנית "המירוץ למיליון" ומאז לא יורד מהכותרות הביאו לעולם בן לפני שבועיים אחרי הריון מתוקשר במיוחד ברשתות החברתיות, לרך הנולד קראו הזוג "איתי" בברית שנערכה בשבוע שעבר.

היום (ב') שיתפה קליינברג את עוקביה בסיפור הלידה שלה, כאשר הכל התחיל בשבת: "עושים שבת אצל ההורים שלי. אני מרגישה צירים שלא מאפשרים לי לעצום עיניים לרגע.
והמצב היחידי שנח לי זה מצב ישיבה על הספה… אחרי ארוחת שישי אריאל ואני נכנסים לחדר לישון
ואני מבינה שזה הדבר האחרון שיקרה הלילה! הצירים מתחזקים , כואב לי ואני פשוט לא מצליחה לשכב על הגב ולעצום עיניים"

"האמנתי בזה כל חיי - לומר את הדברים שאנחנו רוצים לבורא"

"לכולם הייתה תחושה שאני עוד רגע נוסעת לבית החולים אבל לי היה שיח אחר עם בורא עולם. ביקשתי מהבורא דבר אחד טיפשי וזה היה לא ללדת בשבת. כל מי שדיבר איתי זרק לי "את יולדת בשבת"
ואני בתגובה "״אני לא יולדת בשבת דיברתי עם הקב"ה" או "מה לא היה ברור אמרתי שאני לא יולדת בשבת אז תפסיקו לומר את זה" ממש שידרתי לעולם את הרצון שלי. האמנתי בזה כל חיי - לומר את הדברים שאנחנו רוצים לבורא ולהאמין בזה בכל הלב".

קליינברג משתפת כי היא אכן לא ילדה בשבת, "במוצאי שבת חזרנו לבית שלנו על מנת לארגן דברים אחרונים לבית החולים כי ידענו שהגיע הזמן… אך היה חשוב לי לעשות עוד דבר אחד רגע לפני
זה לטבול במקווה. ביקשתי מאמא שלי שתקח אותי ותהיה איתי ברגע הזה (זה החזיר אותי למקווה הראשון לפני החתונה) היה מרגש ממש למרות כל הכאבים…חזרתי לבית , התאפרתי, התלבשתי , הסתרקתי ויצאנו לדרך".