קארין קליינברג משתפת את החלק השני של סיפור הלידה: "הדבר שהכי הפחיד אותי"

אושיית הסרוגה הפכה לאם לראשונה עם לידת בנה הבכור, איתי. בסדרת פוסטים באינסטגרם היא חולקת מחווית הלידה הדרמטית, והפעם, בחלק השני, מספרת על המיילדת המלאכית, "היא מחבקת ולא עוזבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/22 13:21 ט בסיון התשפב

קארין קליינברג משתפת את החלק השני של סיפור הלידה: "הדבר שהכי הפחיד אותי"
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

הזוג שפרץ לחיינו מהתוכנית "המירוץ למיליון" ומאז לא יורד מהכותרות הביאו לעולם בן לפני שבועיים אחרי הריון מתוקשר במיוחד ברשתות החברתיות, לרך הנולד קראו הזוג "איתי" בברית שנערכה בשבוע שעבר.

לאחרונה שיתפה קליינברג את עוקביה בסיפור הלידה שלה, שהתחילה בשבת, "הצירים מתחזקים, כואב לי ואני פשוט לא מצליחה לשכב על הגב ולעצום עיניים", כך שיתפה. בפוסט חדש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה חשפה את החלק השני של סיפור הלידה, שמתחיל כאשר הזוג הצעיר הגיע למחלקת יולדות באסותא, "גאה בעצמי כל כך שהצלחתי לסחוב ככה לידה ראשונה ולא ישר לרוץ לבית החולים". 

קארין מספרת על הפגישה עם המיילדת הראשונה, תהילה המלאכית, "אני מעדכנת אותה שאין לי שום רצון לסבול, ואני גם ככה לא אדם של סבל ואני רוצה אפידורל", לדבריה, הדבר שהפחיד אותי כל כך היה מחט בגב. "תהילה המדהימה חיבקה אותי והסבירה לי בעדינות ובסבלנות כל כך מה קורה איתי בכל רגע. היא מחבקת ולא עוזבת. המחט בגב והציפורניים שלי מהפחד במרפקים של תהילה". 

"התרכזתי בקול המרגיע של המיילדת ועברתי את החלק הכי מפחיד"

"אני מוצאת את עצמי אומרת לה 'אני אוהבת אותך' כי הרגשתי שאני לא לבד. ולא תאמינו - אבל לא כאב לי בכלל !!!אני רק זוכרת שהתרכזתי בקול המרגיע של תהילה וככה עברתי את החלק שהכי פחדתי ממנו". בהמשך מספרת קליינברג על רחל, דולה מתנדבת בבית החולים שהגיעה כדי לסייע לה, "מלאכית מספר שתיים שעושה לי עיסוי ברגליים ועובדת איתי על הנשימות". בין לבין היא הצליחה לישון, אבל החלק השני של סיפור הלידה של קארין קליינברג לא הסתיים בלידה עצמה, אלא בחלופת המשמרות בין האחיות, ובהחלט נראה שיש למה לחכות בהמשך.