אחרי החתונה עם צופית שולי רנד מגלה את הסוד של שנת הנישואין הראשונה

הזמר והיוצר התארח בתוכנית הבוקר של קשת 12 וסיפר על הזוגיות החדשה והמרגשת, "יש חוקיות אצל חתן בשנה ראשונה. הוא צריך להיות הרבה בבית, צריך לבנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 17:20 כט בסיון התשפב

אחרי החתונה עם צופית שולי רנד מגלה את הסוד של שנת הנישואין הראשונה
צופית גרנט ושולי רנד , צילום: חברת  יוני צור הפקות שמתמחה בהפקות לציבור הדתי חרדי

מספר חודשים חלפו מאז החתונה המרגשת של הזמר והיוצר החוזר בתשובה שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט והסיפור שלהם עדיין מרגש את לבו של כל ישראלי. לקראת סיבוב הופעות הקיץ, התראיין רנד לניב רסקין בחדשות הבוקר של קשת 12 וסיפר על השנה הראשונה בחייהם כזוג נשוי. 

תחילה דיבר שולי על עשייתו בתחום היצירה, "ברוך השם, אני שמח. יש פריון. הרבה מפגשים הקהל, כמה סוגים של הופעות. קצת קולנוע, קצת תאטרון וקצת טלוויזיה. אני כבר 33 שנים בתחום, היו תקופות של יש ויש. עם הזמן לומדים לא להיבהל. צריך ללמוד איך לתת לדברים לקרות". 

כאשר נשאל מה שלום צופית השיב, "אני מאושר, אפשר שלא? יש מושג שנקרא שנה ראשונה, יש חוקיות אצל חתן בשנה ראשונה. הוא צריך להיות הרבה בבית, צריך לבנות". בהמשך התייחס הזמר לפרויקט שביצע עם עמיר בניון, "גיליתי מחדש". "זה פרויקט עם היסטוריה של 15 שנה, הוצאנו אלבום עם שירים של עמיר שהוא כתב ואני שר, והשיר הזה ממש חיכה שאוכל לשיר אותו לצוף, לאשתי, בחתונה, לכל דבר יש עת, לא סתם חיכיתי".