צופית גרנט מתרגשת באינסטגרם: "אהוב שלי"

העיתונאית והמגישה האהובה צופית גרנט מפרגנת לבעלה המוכשר שולי רנד שזכה היום לשבחים בעקבות האלבום החדש שלו | גרנט כתבה באינסטגרם: "גאה בך אהוב שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/03/22 16:34 כח באדר ב'

צופית גרנט מתרגשת באינסטגרם: "אהוב שלי"
שולי רנד וצופית גרנט בחתונה, צילום: באדיבות רשת 13

בשבוע שעבר יצא אלבום חדש לזמר והיוצר שולי רנד, וכבר השבוע הוא קוטף שבחים ממבקרי המוזיקה בישראל. העיתונאי אמיר שוורץ פרסם היום טור בו פרגן לזמר ובת הזוג של שולי רנד, העיתונאית והמגישה צופית גרנט התרגשה במיוחד.

צופית גרנט לשולי רנד: "גאה בך אהוב"

גרנט שיתפה את הטור עם המילים המפרגנות על בעלה, בהם נכתב בין היתר על היכולת של רנד למגנט דתיים וחילונים כאחד ליצירה המקורית שלו, צופית גרנט הוסיפה בהתרגשות: "גאה בך אהוב שלי ואוהבת אותך כל כך".

"מפגש מיוחד עם ניצוצות מיסטיים"

שורשיו של הפרויקט ניטעו לפני כמעט 15 שנה, מספר רנד, וחושף כי מעטים יודעים זאת אבל אלמלא עמיר בניון, לא הייתה לו קריירה מוזיקלית. שולי רנד סוגר מעגל באלבום חדש שבו הוא מבצע אסופת שירים שעמיר בניון כתב והלחין, בהגשה הייחודית לו.

שולי רנד מספר: "הפרויקט הזה התחיל במפגש מיוחד עם ניצוצות מיסטיים שהיה לי עם היוצר המופלא עמיר בניון, ורק בשנה האחרונה הוא נכנס לישורת האחרונה שלו".

רנד הוסיף כי "למעשה אני חב לעמיר את כל הכניסה שלי לעולם המוזיקה שהיה אצלי בגדר חלום ילדות שנשכח. השיר הזה ועוד אסופה של שירים מדהימים חיכו בקרן זווית עד שברחמי השם עלינו נגאלו ובדרכם לאוויר העולם. לכל דבר יש עת".