צפו שולי רנד חוגג יום הולדת לאביב אלוש: "אחי אהובי"

צמד הזמרים והשחקנים הגדולים נצפו יחד בביצוע ספונטני ומרגש לכבוד יום הולדתו העגול של אלוש. שולי רנד פרגן: "מזל טוב נשמה טהורה. מקווה שלא הפרעתי לשיר יותר מדי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/06/22 09:18 כא בסיון התשפב

שולי רנד חוגג יום הולדת לאביב אלוש: "אחי אהובי"
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

השחקן אביב אלוש חוגג היום (ב') את יום הולדתו ה-40, ולרגל המאורע המרגש ופתיחת העשור החמישי בחייו הוא הופיע יחד עם הזמר החוזר בתשובה שולי רנד, שפרגן לו בעמוד האינסטגרם בסרטון משותף. "ביום ההולדת לאחי אהובי רבי אברהם אביב אלוש היקר, זרמנו יחד עם השיר הנפלא שלו 'עם אחד', מזל טוב נשמה טהורה. מקווה שלא הפרעתי לשיר יותר מדי". 

"שיר תפילה אישי כחלק ממסע ההתפתחות שלי"

בשנים האחרונות עובר השחקן תהליך התחזקות והתקרבות לדת, ובשיר חדש שפרסם לפני מספר חודשים סיפר על התהליך, "על הקושי להחזיק את האמת שאנחנו מגלים על עצמנו ועל המציאות בכלל, בעיקר אם האמת הזו מביאה איתה שינויים מסוימים באורח החיים, בתפיסה שלנו את עצמנו ואת העולם. ובטח מול החברה והסביבה הקרובה שלנו שרגילה לתפוס אותנו רק כמו שהיא יודעת ומכירה".

"זה לגמרי שיר תפילה אישי כחלק ממסע ההתפתחות שלי בשנים האחרונות", הוא כותב, "כדי לקבל כל הזמן את הכוח לראות את האמת, להבין אותה, להחזיק אותה ולהמשיך בתנועה בדרך שאני כל כך מאמין בה למרות כל ההפרעות והבלבולים, התחפושות והמסכות שמגיעות כדי להוריד אותנו מהדרך עד כדי כך שזה לפעמים יכול להרגיש כאילו אנחנו צועדים נגד כיוון התנועה".