"פעם ראשונה במקווה": ניקול ראידמן מתקרבת

הידוענית, שמשתפת את עוקביה בתהליך ההתקרבות שלה לדת לאחרונה, העלתה סטורי מהמקווה, וציינה שזו פעם ראשונה בחייה שהיא זוכה לטבול: "מתרגשת מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/22 19:38 כד בסיון התשפב

"פעם ראשונה במקווה": ניקול ראידמן מתקרבת
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

אשת העסקים והידוענית ניקול ראידמן משתפת לאחרונה את קהל עוקביה ברשת החברתית על ההתקרבות שלה לדת, כאשר בתחילת השבוע פירסמה על האתגר שהציבה לעצמה, ובסדרת סטוריז סיפרה כי החליטה לשמור כשרות, ובנוסף, היא לא מעשנת בשבת. בסרטון הסביר בנה הצעיר, ריצ'י בן ה-8, המשותף לה ולאוליגרך הישראלי מיכאל צ'רנוי, "גם התחלנו לאכול כשר כולם וגם את לא מעשנת מאז שנכנסה שבת. זה כיף, סופסוף את לא מעשנת". 

היום (ה') פירסמה ראידמן בחשבון האינסטגרם שלה סדרת סטוריז מהמקווה, שבו היא נמצאת בפעם הראשונה בחייה. נזכיר כי רק בתחילת השבוע במהלך סבב שאלות תשובות באינסטגרם חשפה ראידמן כי היא מאוד מחוברת לרב יצחק דוד גרוסמן, רבה הראשי של מגדל העמק העומד בראש מפעלי חסד רבים וזוכה פרס ישראל על מפעל החיים ואות עיטור הנשיא. "אין עליו בעולם", כתבה ניקול והוסיפה כי היא מחוברת גם לרב מנחם מנדל שניאורסון, הרבי מלוּבָּבִיץ', מייסד חסידות חב"ד.

ראידמן ידועה בקרבתה לזוג נתניהו ובפרט לשרה. היא כרגע מגוייסת לעזור למפלגת הליכוד, כאשר היא משתפת אנשים שהתפקדו למפלגה. אחרי נפילת הממשלה בתחילת השבוע והכרזה על בחירות מחודשות בעתיד הקרוב.