מאחורי הקלעים על ממשלת האחדות והריפוי

מי שהיה בעבר רכז השטח של ימינה בגוש עציון, כותב בעקבות התפרקות הממשלה: "בשנה האחרונה ראינו לנגד עיננו מהלך שכמוהו לא ראתה הפוליטיקה הישראלית, איך גונבים קולות, משקרים, מבצעים הונאה והפרת הבטחות בחירות"

חדשות כיפה עמית הלוי 23/06/22 18:36 כד בסיון התשפב

מאחורי הקלעים על ממשלת האחדות והריפוי
חברי ימינה במליאת הכנסת בטרם היציאה לפגרה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

קצת מאחורי הקלעים וכמה מילים על ממשלת האחדות והריפוי.
אתחיל באמירה אישית, באופיי אני איש של חיבורים ואהבת אדם. משתייך פוליטית למחנה הימין המתון- מרכז ובאופן עקרוני בעד חיבורים ושיתופי פעולה המקדמים צמיחה וחיזוק של העם היהודי.
בשנה האחרונה ראינו לנגד עיננו מהלך שכמוהו לא ראתה הפוליטיקה הישראלית- מהלך בו בשם החוק מפרים את החוק- איך גונבים קולות, משקרים, מבצעים הונאה והפרת הבטחות בחירות על ימין ועל שמאל והכל מקושט ומוגש במילים יפות הרחוקות שנות אור מהמציאות- המקושטת פחות, בלשון המעטה.

"רציתם שקט בטחוני קיבלתם פיגועי טרור אכזריים"

רציתם סינגפור קיבלתם העלאת מיסים והעלאה משמעותית ביוקר המחיה.  
רציתם ריפוי ושינוי בשיח הציבורי, קיבלתם את ״כוחות האופל" ו״תתי אדם", יותר מזה, התברר על ידי 'המרפאים והמאחים' שמבחינתם יש אנשים במדינת ישראל שהם "מחלה ממארת" ו- ״צריכים לזרוק אותם לזבל במריצות".
רציתם אחדות קיבלתם הגדרת מחנות "ביביסטים" ״סמוטרצים״ ועוד  (אחדות רלוונטית רק אם אתה מחזיק בעמדות 'הנכונות')
רציתם הגדלת תקציבים- אכן הוגדלו, מאד מאד הוגדלו והועברו ישירות לתנועה האיסלמית ולחתולי הרחוב.
רציתם שקט בטחוני קיבלתם פיגועי טרור אכזריים ומזעזים בלב מרכזי הערים, דבר שלא נראה במחוזותינו למעלה מעשור.
רציתם ימין קיבלתם את הפסקת הנטיעות בנגב ואת 'הגדה המערבית'.

אחרי שהונו אותנו שנה שלמה, נשארו לרפואה שתי הבטחות אחרונות שטרם הופרו:  ״יאיר לפיד לא יהיה ראש ממשלה״ ו״אמנע בכל דרך בחירות חמישיות ״
ביום שני בערב אף הן הופרו בטקס מלא הדר וממלכתיות לעיני כל ישראל.
אלו הם הפנים האמתיות של ממשלת החרפה וההונאה.

"הגענו לקו האדום התחתון, לא נשאר לאן לרדת"


ועוד מילה בעניין המגעים שנעשו מאחורי הקלעים על ידי אדריכלית הממשלה הנוכחית, איילת שקד.
לפני שנה בטרם הקמת הממשלה, התנהלו מגעים מתקדמים שהייתי קשור אליהם על ידי חבר יקר שלי שהוא בן משפחה של נתניהו, בין איילת לשקד לראש הממשלה דאז ביבי הוצע לאיילת חצי המלכות ואף יותר. איילת כמו איילת שיחקה משחק כפול ובסוף החליטה ללכת על כל הקופה -קופת השרצים. במהלך השנה האחרונה היו מגעים עימה מכיוונים שונים, פניתי אליה באמת בהערכה ובבקשה אישית להציל את עצמה ואותנו.
ואיילת הצילה, כמובן לא אותנו אלא את שרידיה האחרונים של הממשלה המתפוררת מבפנים, היא עברה מתפקיד האדריכלית לקבלן השיפוצים ושימור מבנים.
לימים איילת נזרקה בבושת פנים כאחרונת חברי הכנסת, בעודה בביקור רשמי מטעם ראש הממשלה שלה במרוקו.

לאחר שאיילת השתתפה בכנס של מועצת גוש עציון שגרר זעם רב בקרב תושבי הגוש כתבתי לה שנגמרה השפה היפה והמחבקת כלפיה והדברים נכתבים מדם ליבי, בצער רב אבל הגיעו מים עד נפש ויש עקרונות וגבולות שאסור לחצות אשר נחצו וחוללו, הגענו לקו האדום התחתון, לא נשאר לאן לרדת. רק להתפלל שאנחנו בתחילתה של תקופה חדשה, נקיה ומאדחת באמת ולצד זה לא לשכוח ולסלוח לאנשים שבנו והחזיקו את הממשלה הזאת בשיניים.

עמית לוי היה רכז השטח לשעבר של ימינה בגוש עציון