"לך הביתה" ניקול ראידמן תוקפת את בנט

אשת העסקים והידוענית ניקול ראידמן לא מחבבת את הממשלה הנוכחית, במיוחד מתעבת ניקול את הידיד לשעבר השר אביגדור ליברמן, ניקול יצאה להתקפה נגד ראש הממשלה ושר האוצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/08/21 13:45 ב באלול התשפא

"לך הביתה" ניקול ראידמן תוקפת את בנט
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

ניקול ראידמן רגילה לעשות הרבה רעש אבל נראה שהממשלה הנוכחית מעצבנת אותה במיוחד. הידוענית תקפה את הממשלה על התנהלותה במשבר הקורונה והתמקדה בידיד לשעבר והאויב בהווה, שר האוצר אביגדור ליברמן.

ראידמן פרסמה מספר טקסטים חריפים נגד הממשלה באינסטגרם. על הקורונה כתבה ראידמן: "אני האחרונה שרוצה סגר, אבל אין שום דרך אחרת! אם הממשלה לא תפסיק לשחק ולהתנהל כמו גנון, אנחנו נכנסים למצב של אל חזור". ראידמן הוסיפה בחריפות: "יאללה ממשלת ישראל, למישהו מכם יש ביצים לעדכן את הציבור מראש? או שנמתין למצב של כאוס? ביבי הלך, תתחילו לעבוד. כל אחד מכם דואג לתחת של עצמו!".

ניקול עברה למתקפה אישית נגד בנט וכתבה: "ראש הממשלה לא מסוגל לנהל את משבר הקורונה. לא רוצה לחשוב חס וחלילה מה יקרה במצב של מלחמה! בנט די, היית ראש ממשלה. התואר הנחשק שלך לנצח! תתן למבוגרים אחראיים לעבוד בבקשה! לך הביתה לפני שתעשה נזקים בלתי הפיכים!".

לסיום תקפה את היריב המר אביגדור ליברמן שהפך מאוהב לאויב, ראידמן כתבה "הייתי ימנית ותמיד אהיה. תופתעו לשמוע, אבל בממשלה הזו יש באמת אנשים טובים. מרב מיכאלי ותמר זנדברג, אני עוקבת אחרי העשייה שלכן. לא תמיד מסכימה אבל מגיע לכן שאפו! אך יש כאלה שהם אסון למדינה. ליברמן מוזמן לארוז את עצמו לוינה, ועדיף לפני שמדינת ישראל תקרוס כלכלית".


(ראידמן מראיינת את נתניהו).