ניקול ראידמן חושפת מה יותר קשה משמירת כשרות: "פה אני עלולה להישבר"

הידוענית שיתפה את קהל עוקביה ברשת החברתית על ההחלטה לשמור כשרות, וגם, מה היא קיבלה על עצמה בשמירת השבת. חברת הכנסת מהליכוד פרגנה: "גאה בך, זה שומר על הבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/06/22 22:51 יט בסיון התשפב

ניקול ראידמן חושפת מה יותר קשה משמירת כשרות: "פה אני עלולה להישבר"
ניקול ראידמן, צילום: Miriam Alstre/FLASH90

אשת העסקים והידוענית ניקול ראידמן שיתפה את קהל עוקביה ברשת החברתית על האתגר שהציבה לעצמה, ובסדרת סטוריז קצרים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה כי היא החליטה לשמור כשרות, ובנוסף, היא לא מעשנת בשבת.

ראידמן צילמה את בנה הצעיר, ריצ'י בן ה-8, המשותף לה ולאוליגרך הישראלי מיכאל צ'רנוי. בסרטון מסביר הילד כי משהו השתנה, "גם התחלנו לאכול כשר כולם וגם את לא מעשנת מאז שנכנסה שבת. זה כיף, סופסוף את לא מעשנת". 

"זה שומר על הבית. אנחנו מאמינים בני מאמינים"

בנוסף, הבהירה ראדימן בהומור כי היא לא חוזרת בתשובה, "אני בסך הכל שומרת כשרות והחלטתי שאני לא מעשנת בשבת. זה הרבה יותר קשה מלשמור כשרות. רק שאני לא אדליק סיגריה, פה אני עלולה להישבר". הידוענית אף תיעדה את חברת הכנסת מירי רגב, והשתיים רמזו להפלת הממשלה והבטיחו כי תכף יהיו בחירות. 

מירי רגב פרגנה: "אני גאה בך שהתחלת לשמור שבת, זה שומר על הבית. אנחנו מאמינים בני מאמינים", וראידמן פנתה לקהל עוקביה ויזמה, "גם אתם מוזמנים לשמור כשרות, לא קרה כלום. שבת אני לא ממש שומרת, אני מדליקה נרות, אני מתפללת. אז יאללה תתחילו גם. אני כבר יומיים שומרת כשרות וזה עושה לי נהדר".